English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد:

دستگیری ۱۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 17 نفر از عاملان برهم زننده نظم و امنیت عمومی و مخلان آسایش شهروندان طی عملیاتی ضربتی در نجف آباد خبر داد.

دستگیری 17 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به دستگیری 17 نفر از مخلان نظام و امنیت بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان با انجام اقداماتی اطلاعاتی مطلع شدند تعدادی از مخلان نظم و آسایش عمومی و اراذل و اوباش در یک باغ جمع شده اند و با ایجاد سر وصدا و تیراندازی هوایی باعث سلب آسایش مردم شده اند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم گروهی از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ادامه داد: این افراد به سمت ماموران حمله ور شدند که پلیس نیز با انجام اقداماتی قانونی آنها را دستگیر کرد.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این عملیات 17 نفر از عاملان برهم زننده نظم وامنیت عمومی دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری و 14 فشنگ مربوطه ، تعداد30 سلاح سرد و مشروبات الکی کشف و 24 خودرو و 2 موتورسیکلت از آنها توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در این خصوص با هیچ کس تعارف ندارد و با افرادی که به هر نوع قصد خدشه دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به پشتوانه قوه قضائیه برخورد قاطع و قانونی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه