English

نصب و راه اندازی سیستم کنترل روغن در ترابری منطقه خلیج فارس

برای اولین بار در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سیستم کنترل روغنoisco توسط غلامحسین فرخ دوست کارمند شاغل درترابری منطقه خلیج فارس برروی ماشین آلات سبک و سنگین پیاده سازی و نصب شد.

نصب و راه اندازی سیستم کنترل روغن در ترابری منطقه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلامحسین فرخ دوست مسئول نظارت و نگهداری بر تعمیرات ماشین آلات سبک و سنگین منطقه خلیج فارس اظهار داشت: این سیستم ترکیبی است از علم مکانیک و الکترونیک که توسط متخصصان با سابقه این حوزه ساخته و بر روی ماشین آلات نصب شد.
غلامحسین فرخ دوست تصریح کرد: پس از نصب دستگاه برروی انواع ماشین آلات مختلف و انواع خودرو می توان زمان تعویض روغن خودرو یا ماشین آلات مختلف را براساس ساعت کارکرد و کیلومتر پیمایشی زمان مصرف روغن خودرو را تنظیم کرد.
وی گفت: اگر روغن خودرو به موقع کنترل و تعویض نشود باعث سوختن واشر سرسیلندر خواهد شد که هزینه های به مراتب بیشتر از تعویض روغن را در پی خواهد داشت.
فرخ دوست بیان داشت: باتوجه به عملیاتی بودن شرکت با پیاده سازی سیستم کنترل روغن از خراب شدن خودروها و تجهیزاتی که روغن داخل سیستم آنهاست در حین ماموریت جلوگیری بعمل خواهد آمد و در نتیجه افزایش بهره وری و رضایت همکاران عملیاتی را در پی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه