English

به همت پیمانکاران داخلی:

بهره برداری از مرکز انتقال نفت ایرانی

برای نخستین بار مرکز انتقال نفت صدر صد ایرانی توسط منطقه خلیج فارس و به همت پیمانکاران داخلی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مرکز انتقال نفت ایرانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس در بازدید از خط لوله گوره - جاسک و در مراسم بهره برداری از مرکز شماره 2 این خط گفت: این مرکز با همکاری بی دریغ و جانانه همه همکاران در مجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت راه اندازی شده است که همه عزیزان خصوصا مدیریت شرکت و معاونان که در این گرمای 50 در جه و شیوع ویروس کرونا قبول زحمت کردند و حضور فیزیکی داشتند تقدیر و تشکر می کنم.
کیهان پور افزود: توسط شرکت پمپ های صنعتی ایران 4 دستگاه الکترو پمپ در این مرکز نصب شده که در حال حاضر 4 دستگاه به شکل 1+3 در حال بهره برداری است.
​وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در فار یک خط لوله گوره - جاسک تقریبا یک سوم حجم ظرفیت اسمی آن به میزان 330 هزار بشکه  در روز به بهره برداری می رسد.
مدیر منطقه خلیج فارس ادامه داد: پمپ های این خط به صورت موازی است که هر کدام قابلیت حمل بالغ بر 100 هزار بشکه فرآورده را از مبدا گوره به جاسک  دارند.
کیهان پور با اشاره به اینکه در فاز نهای این ظرفیت به یک میلیون بشکه خواهد رسید تصریح کرد: یکی از نکات برجسته و قابل توجه این خط، تامین نفت خام خوراک پالایشگاه بندرعباس است که برای اولین بار و به صورت زمینی با یک انشعاب 30 اینچ از خط لوله 42 اینچ در کنار شهر بندرعباس صورت می گیرد.
وی افزود: از بدو تاسیس پالایشگاه بندرعباس تاکنون تامین خوراک این پالایشگاه از طریق دریا و کشتی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه