English

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان:

ارسال بیش از ۶۸۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی از سوی لوله و مخابرات منطقه اصفهان

از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان نیمه نخست فروردین بیش از 680 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی از طریق منطقه اصفهان رسید و ارسال شد.

ارسال بیش از 680 میلیون لیتر فرآورده های نفتی از سوی لوله و مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان گفت: در ایام تعطیلات نوروز با حضور فعال همکاران منطقه و پشتیبانی مخابرات، بدون هیچ وقفه ای عملیات انتقال نفت خام از مارون به پالایشگاه اصفهان انجام شد.

بشارتیان افزود: در این مدت از طریق خطوط 36، 30 و 32 اینچ بیش از 5 میلیون و 200 هزار بشکه نفت خام به پالایشگاه اصفهان تحویل و از طریق خط لوله 24 اینچ بیش از 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت خام نیز به سمت تهران ارسال شد.

وی بیان داشت: علاوه بر این در بخش فرآورده های نفتی نیز از طریق خط لوله 20 اینچ ورودی از منطقه جنوب شرق، بیش از 165 میلیون لیتر بنزین موتور و بیش از 71 میلیون لیتر بنزین سوپر تولیدی پالایشگاه بندرعباس دریافت و به انبارهای شهید منتظری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تحویل داده شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان ادامه داد: علاوه بر این در طول ایام نوروز بیش از 170 میلیون لیتر بنزین معمولی، بیش از 42 میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از 37 میلیون لیتر بنزین یورو 4  و بیش از 162 میلیون لیتر نفت گاز از انبارهای شهید منتظری اصفهان دریافت و از طریق خط لوله 18 اینچ به تهران ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه