English

دفاع مقدس گنجینه بی پایان ارزش های الهی و انقلابی

امام جمعه بندرلنگه گفت: دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و نمایشگاهی بی نظیر از تابلوهای مفهومی، ارزش های انسانی و الهی بود.

دفاع مقدس گنجینه بی پایان ارزش های الهی و انقلابی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه اظهار داشت:  دفاع مقدس ما نمایشگاهی بی نظیر از تابلوهای مفهومی، ارزش های انسانی و الهی بود.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ابراز داشت: ما در این جنگ هشت ساله پیروز شدیم و به اذن خداوند متعال برای دفاع از حق علیه باطل جنگیدیم.
وی با اشاره به اینکه جنگ ما گنج بود در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ ما به مانند گنج بود، منظورمان از گنج این است که در آن زمان ما به سیم خادار هم محتاج غربی ها بودیم. اما بعد از گذشت سالها از جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی به خودکفایی دفاعی و نظامی دست پیدا کردیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم. 
امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: ملت ایران بخوبی آگاه است که دشمنی باطل بر علیه حق هیچ گاه تمام شدنی نیست، فقط نوع نگرش و دیدگاه آن ها نسبت به گذشته تغییر کرده است.
وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد: دشمن ما هم خوب میداند که ایران ابر قدرت منطقه و شیرخفته دلاوری است و به دشمنان اسلام هشدار می دهیم اگر بخواهند به تحرکات علیه ایران مقتدر دست بزنند در مدت چند ساعت رژیم غاصب اسرائیل و حامیان نادان او را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه تصریح کرد: برای رفع موانع و راهکارهای مهم ارتقا شهرستان باید میان مردم و مسئولان وحدت و همدلی بیشتری ایجاد شود در چنین شرایطی حرف مردم شنیده می شود و همچنین برای کاستی ها وآلام ها چاره اندیشی خواهد شد.
وی عنوان کرد: مشکلات و بیکاری لنج های سنتی در شیوه تجارت و انتقال کالا در همه عرصه ها ایجاد شده است و انتقال دریایی هم از این اصل مستثنی نیست. به همین دلیل ذائقه مصرف کننده، وارد کننده و صادر کنندگان و صاحبان بار تغییر کرده است. آنها به دنبال سریعترین امن ترین شیوه جابه جایی کالا هستند و در صورت امکان انتقال کالا با شناور مطمئن تر حتما از آن استفاده خواهند کرد.
وی اظهار داشت: دولت، مسئولان استانی و منطقه ای، تعاونی ها باید برای تبدیل شناورهای سنتی به پیشرفته هرچه سریعترین تمهیدات لازم را انجام دهند و مردم توانایی خرید شناورهای چند صد میلیارد تومانی را ندارند و دولت باید تسهیلات ویژه را در اختیار آنها قرار دهد.
وی گفت:دولت همانگونه که برای نوسازی ناوگان اتوبوس و تاکسیرانی تسهیلات می دهد باید برای ناوگان شناوری نیز  تسهیلات ویژه و قوانین حمایتی در نظر بگیرد. باید قوانینی وضع شود که اداره بنادر ودریانوردی بتواند به شکل قانونی شناور های بومی را در اولویت قرار دهد و به کسی اجازه ندهد که  شناورهای غیر بومی خارج از نوبت بار داده شود.
وی درپایان افزود: قانون گذار و مسئولان اجرایی استان و شهرستان، اداره بنادر ودریانوردی، تعاونی ها، لنج داران و از همه مهمتر خود مردم در حل مسئله پیش آمده سهم دارند انشالله که با همدلی مشکل را رفع خواهندکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه