English

مدیرکل ثبت اسناد یزد خبر داد:

گامهای خوب برای الکترونیکی کردن فعالیت های سازمان ثبت اسناد و املاک/ سامانه ثبت من فعال شد

مدیرکل ثبت اسناد یزد گفت: خوشبختانه در سازمان ثبت گامهای خوبی برای الکترونیکی کردن فعالیت ها برداشته شده که مهمترین آن راه اندازی سامانه « ثبت من » به آدرس ( my.ssaa.ir ) در فضای اینرنت و تلفن همراه می باشد.

گامهای خوب برای الکترونیکی کردن فعالیت های سازمان ثبت اسناد و املاک/ سامانه ثبت من فعال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، علی کریمی مدیرکل ثبت اسناد یزد گفت: خوشبختانه در سازمان ثبت گامهای خوبی برای الکترونیکی کردن فعالیت ها برداشته شده که مهمترین آن راه اندازی سامانه ثبت من به آدرس ( my.ssaa.ir ) در فضای اینرنت و تلفن همراه می باشد.

مدیرکل ثبت اسناد یزد افزود: این سامانه با هدف استفاده از فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات و به منظور توزیع خدمات به صورت مستقیم و 24 ساعته به مردم، عدم نیاز به مراجعه حضوری برای برخی از اقدامات و خدمات دریافتی و ارائه خدمات با سرعت و اطمینان بیشتر به متقاضیان با انجام احراز هویت هوشمند، ایجاد درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک، توسط دفتر توسعه زیر ساخت معاونت فناوری سازمان ثبت راه اندازی شد.

به گفته کریمی ، دسترسی یکپارچه متقاضیان به تمامی خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قبیل سامانه های ملک، مالکیت معنوی ، اسناد رسمی ، ازدواج و طلاق ، ثبت شرکت ها ، اجرای اسناد رسمی و ... از دیگر اهداف طراحی و پیاده سازی سامانه « ثبت من » می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه