English

حجت الاسلام کریمی تبار:

دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح می‌شد، باید یک سرمایه‌ای را در طراز جهانی شدن می‌داشت و این سرمایه دفاع مقدس است که استعدادها را شکوفا و توانمندی‌ها را بروز داد.

دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر دوشنبه در دیدار با نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس،افزود : ما هرچه داریم و تا به امروز نیز پیش آمدیم از سرمایه دفاع مقدس است، دفاع مقدس سرمایه‌ای بود که برای نقش جمهوری اسلامی در عرصه جهانی باید اتفاق می‌افتاد.

وی اظهار داشت: در جریان دفاع مقدس و در یک پدیده نادر جهانی، دو قدرتی که در برابر همدیگر و ضد هم بودند (پیمان ناتو و ورشو) علیه جمهوری اسلامی وحدت پیدا کردند و همه دنیا پشت سر صدام ایستاد و جمهوری اسلامی نیز تنها مدافعش خدا بود.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار تصریح کرد: چه طور کسانی که ادبیات دنیا را بلد بودند در برجام باختند و برای وارد کردن واکسن کرونا گفتند که FATF مانع است و تحریم هستیم و کسانی که معتقد به مبانی بودند و آنها ادعا داشتند که نمی‌توانند، خیلی راحت توانستند تحریم را بشکنند و FATF را کنار بزنند و واکسن را هم وارد کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بایداتفاق می‌افتاد تا جبهه مقاومت شکل بگیرد، تا معادلات جهانی به هم بریزد، تا نیروی ارتش جمهوری اسلامی به آب‌های آزاد جهان راه پیدا کند، تا مقر فرماندهان داعش را در سوریه بزنیم.

دکتر کریمی تبار با بیان اینکه امروز اگر کسی قصد تعرض به جمهوری اسلامی را داشته باشد در فاصله سه هزار کیلومتری او را می زنیم و این ثمره دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: اگر در این شرایط حرکت جدی داشته باشیم به راحتی مشکل تورم، گرانی و بیکاری حل خواهد شد، چون تحریم بی اثر شده است.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: از آثار دفاع مقدس پیوند نیروهای نظامی با مردم بود که این مهم استمرار پیدا کرد و در شرایط سخت سیل، زلزله، کمک‌های مومنانه، کرونا و..‌. نیروهای مسلح در کنار مردم و در خدمت مردم هستند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه