English

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

شهدا بهترین الگو و قهرمان برای نسل جوان جامعه هستند/ نام شهدا با خدمات رسانی به مردم گره خورده است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ما نیاز داریم که شهدا را معرفی کنیم، گفت: نسل جوان و نوجوان ما دنبال الگو هستند و بهترین الگو شهدا هستند، قهرمانی که در عرصه جانبازی گوی سبقت را از دیگران گرفتند، نوجوان و جوان ما امروز بدنبال الگو می گردند و شهدا بهترین قهرمانان واقعی هستند، نه اینکه نگاه آنان به سلبریتی هایی باشد که نگاهشان به دشمنان ماست.

شهدا بهترین الگو و قهرمان برای نسل جوان جامعه هستند/ نام شهدا با خدمات رسانی به مردم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در نشست هماهنگی مسئولان کمیته های کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام با تاکید بر اینکه اگر شهدا با هنر و زبان روز معرفی شوند فطرت پاک فرزندان کشور به سمت آنها حرکت می کند،افزود: ما نیاز داریم فضای جامعه را معطر به عطر شهدا کنیم،در این فضایی که  دشمنان نظام و انقلاب تمام توان تبلیغاتی خود را به کار گرفته اند نام و یاد شهدا بهترین سد مقابل آنهاست.

وی با بیان اینکه اگر شهدا با هنر و زبان روز معرفی شوند فطرت پاک فرزندان کشور به سمت به آنها حرکت می کند،اظهار داشت: با توجه به مجاهدت ها، مقاومت و نقش مردم استان در دفاع مقدس نیاز است که موزه ای در شان شهدا در مرکز استان احداث شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شهدا به بالاترین جایگاهی که در هستی وجود دارد رسیده اند و به تعبیر قرآن کریم شهدا زنده هستند،تصریح کرد:شهدا از بالاترین هستی خود، یعنی جان خودشان در راه خدا و برای تعالی جامعه و استقرار احکام اسلامی در جامعه گذشته اند و ما نیاز داریم  که نام شهدا و فرهنگ شهادت در جامعه زنده کنیم و اگر یاد و نام و شهدا زنده شود، هویت ما تحقق پیدا می کند و بر این اساس وجود ما ارزشمند خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه ما نیاز داریم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش پیدا کند، گفت: همچنین نیاز است که شهدای زنده ما  ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا مورد تکریم قرار گیرند و به تعبیر مقام معظم رهبری نگذاریم در پیچ و خم های زندگی خود به فراموشی سپرده شوند.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار افزود: جای تاسف است که  هنوز ما نتوانسته ایم حدود چند هزار رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تعیین تکلیف شوند که از حداقل مزایایی که قانون تعیین کرده است برخوردار شوند با اینکه چند دهه از زمان ایثارگری آنان و حضورشان در دفاع مقدس می گذرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه روند برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان ایلام از روند قابل قبولی برخوردار است، اظهار داشت: آثار و اسناد مربوط به شهدای استان در دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و باید نسبت به گردآوری آنان اقدام کرد تا این آثار برای نسل جدید و نسل های آینده بمانند که قطعا کارساز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه