English

حجت الاسلام کریمی تبار:

مسئولان مطالبات به حق مردم را برآورده کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه می بایست مسئولان قبل از اینکه کاسه صبر مردم لبریز شود مطالبات به حق آنها را برآورده کنند، گفت:فرهنگ غدیر و عیدی دادن و اطعام نیازمندان در این رو، در درون خانواده ها فرهنگ سازی شود.

مسئولان مطالبات به حق مردم را برآورده کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد سیعد قربان،غدیر و میلاد امام هادی(ع) و دهه امامت و ولایت، افزود:عید سعید غدیر بزرگترین و بالاترین عیدهای مسلمانان است.

وی به وضعیت تاسف بار تنش آبی در استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: این وضعیت مربوط به امسال و چند سال گذشته نیست، این وضعیت از دهه هفتاد در این استان وجود داشته است، استانی که از دهه هفتاد برای آب مشکل داشته و دولت های گذشته به قول های که در این خصوص داده اند،عمل نکرده اند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام، درد خوزستان را به خوبی درک می کنند، چون مردم ایلام هم درد محروم را چشیده اند،تصریح کرد:مردم استان خوزستان در طول 8 سال دفاع مقدس پایمردی خود را در برابر دشمن بعثی نشان دادند، مردم ایلام و خوزستان در کنارهم بودند و در برابر دشمن مقاومت کرده اند،اکنون رسیدگی ویژه به  استان خوزستان لازم است و مطالبات به حق مردم باید  برآورده شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه ضعف مدیریت موجب شده که صدای به حق مردم خوزستان به خوبی شنیده نشود، خاطرنشان کرد:اگر به توصیه های مقام معظم رهبری توجه می شد این چنین شرایطی هرگز ایجاد نمی شد، در این شرایط، سپاه و دولت پای کار آمدند اما لازم است برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات مردم خوزستان با مدیریت جهادی و درست، در بلند مدت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ضعف مدیریت موجب شد که مردم مطالبات به حق خود را فریاد بزنند و دراین میان نیزضد انقلاب ورود کند و انحرافی در مطالبات به وجود بیاید،گفت:دشمنان با بوق های رسانه ای خود دست به کشته سازی زدند، در حالی که برخی از این افراد زنده هستند یا قبل ازاین فوت کرده اند و برخی هم نیروهای داعشی بوده اند اما در این میان با حضور ضد انقلاب برای ایجاد التهاب، نیروها و انسان های بی گناه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه این درسی برای مسئولان است که از این گونه حوادث پیشگیری کنند و قبل از اینکه کاسه صبر مردم  لبریز شود مطالبات به حق آنها را برآورده کنند،افزود:مردم و مسئولان استان در کنار مردم خوزستان بوده و هستند و تانکرهای آبرسانی راهی استان خوزستان شد تا سهم ناچیزی درکاهش آلام و مشکلات آنها داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی