English

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار:

خرید و فروش رای توسط برخی از کاندیدای شورای شهر ایلام یک حرکت ناشایست بود

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خرید و فروش رای یک حرکت ناشایست بود،گفت:از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر انتخابات انتظار می رود برای ریشه کن کردن این پدیده شوم به وظیفه ی شرعی و قانونی خود عمل کنند.

خرید و فروش رای توسط برخی از کاندیدای شورای شهر ایلام یک حرکت ناشایست بود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در خطبه های امروز  نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه برخی ها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دچار تخلف و جرم خرید و فروش رای شدند، افزود:این کار حرکت  ناشایستی بود و باید نفرین کرد بر کسانی که بنیانگذار چنین روش زشتی برای جمع کردن آرا مردم برای خودشان شدند.

وی اظهار داشت:وقتی که چنین رویه نامشروعی در جامعه  گسترش پیدا می کند بنده وظیفه داشتم به چنین رویه ای به عنوان منکر اعتراض کنم و نخبگان و اهل قلم ورسانه نیز وظیفه دارند تلاش فرهنگی کنند برای زشت جلوه دادن چنین منکری که در جامعه وجود دارد و باید تلاش کرد با فرهنگ سازی در انتخابات آینده چنین اتفاقی نیفتد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  اقدام قانونی لازم است هرچند مدارک و مستندات لازم رابه مراجع قانونی ارجاع شده است و روند بررسی انتخابات هنوز ادامه دارد، تصریح کرد:نمایندگان مجلس شورای  اسلامی که به عنوان ناظر انتخابات نقش آفرین هستند انتظار می رود برای ریشه کن کردن این پدیده شوم شجاعانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد:طبیعتا فضای رقابتی انتخابات تمام شده است آنچه که نیاز است قطعا  مراجع قانونی و رسمی پیگیری خواهد کرد و ازهمه کسانی که زمینه ساز مشارکت حداکثری بوده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به جنایت های جبهه استکبار در منطقه  اشاره کرد وگفت: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با شلیک 2 موشک متعلق به نیروی دریایی در 12 تیر سال 67 که تمامی مسافران شهید شدند، نقض آشکار حقوق بشر آمریکایی است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود:آمریکایی ها که همواره در دنیا خود را حامی حقوق بشر می دانند، سال 67 این اقدام آنان منجر به فوت 268 نفر زن و مرد، جوان و کودک شد که این عمل مصداق بارز نقض حقوق بشر و وحشی گری آنان بود.

وی اظهار داشت:کارگزاران آمریکایی با سرنگونی این هواپیمای مسافربری قصد داشتند ایران را مجبور به عقب نشینی کنند، اما این اقدام آنان نه تنها خللی در اهتمام مردم ایران برای پیشرفت در تمامی ابعاد ایجاد نکرد، بلکه موجب افزایش نفرت مردم برای همیشه از جبهه استکبار شد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برجام تاکنون هیچ سودی برای مردم نداشته و طرفی غربی به تعهدات خود عمل نکرده است، تصریح کرد:غربی ها قصد داشتند با این توافق مسیر رشد دانش هسته ای دانشمندان ما را متوقف کنند که خوشبختانه تاکنون این هدف شوم آنان محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام گفت:باید به توانمندی جوانان و تولید داخل تکیه کنیم چرا که هفتمین دور مذاکرات برجام به دلیل خلف وعده غربی ها و جبهه استکبار نیز نتیجه ای برای کشور در بر نداشته است که نمونه بارز اتکا به توانمندی های داخلی و توجه دانشمندان به تولید واکسن ایرانی بود که تقدیر و تحسین مقام معظم رهبری را به دنبال داشت و خود ایشان واکسن تولید داخل را تزریق کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار به سالروز آزادسازی مهران اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام درعملیات کربلایی یک با وجود گرمای شدید مهران برای دفاع از مرزهای کشور از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی با عزت و پایدار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه