English

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:

عمل کردن به امر به‌ معروف و نهی از منکر نقش مهمی در سلامت جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عمل کردن به امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه به‌ طور قطع نقش مهمی در سلامت جامعه و دوری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

عمل کردن به امر به‌ معروف و نهی از منکر نقش مهمی در سلامت جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با شبیخون فرهنگی و بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به‌ویژه فضای مجازی، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی اسلامی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اعتلای امر به معروف نیازمند فرهنگ ‎سازی در جامعه است،اظهار داشت:ذخیره سازی منجر به کمبود اقلام ضروری در بازار شده است

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد:امر به معروف و نهی از منکر یکی از نعمت های خداوند است که در غرب واژه ای معادل آن وجود ندارد، لذا براساس فرهنگ اسلامی اجرای این فریضه وظیفه ای همگانی است که عمل به این فریضه در سرنوشت جامعه تاثیرگذار است.

حجت الاسلام کریمی تبار به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و خاطرنشان کرد: تمام توان باید بر حوزه امیدآفرینی و ترویج نشاط در جامعه متمرکز شود والبته در این بین باید مسائل و مشکلاتی که باعث به وجود آمدن صف های طویل مایحتاج ضروری می شود، حذف شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: براساس پیگیری های بعمل آمده و اعلام سازمان صمت، کمبودی وجود ندارد و ضرورت دارد تا در خرید اقلام ضروری، مردم به اندازه نیاز خود اکتفا کنند و ذخیره سازی صورت نگیرد.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: در برخی گزارش ها واصله متاسفانه به هنگام توزیع، برخی ملاحظات صورت نمی گیرد و گاها هر فرد اقدام به خرید چندین مورد از یک جنس خوراکی می کند و این خود باعث مشکلاتی می شود؛ چنانچه این مورد رعایت شود مشکلی برای کسی که روغن نیاز داشته باشد، وجود نخواهد داشت و از طرف دیگر اگر مردم همراهی نکنند هر چقدر هم وارد بازار شود طبیعتا کمبود وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه