English

‍ امام جمعه ایلام تاکید کرد:

خرید و فروش آراء آسیب جدی در ایلام است

‌نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نقش رسانه ها رصد نقاط قوت و ضعف جامعه است،گفت:خرید و فروش آراء آسیب جدی در استان است.

خرید و فروش آراء آسیب جدی در ایلام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ‌نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با بیان اینکه با توجه به پتاسیل موجود در رسانه های استان، رصد نقاط ضعف و قوت استان باید در اولویت قرار گیرد،افزود:خرید و فروش آراء در سطح استان ایلام بویژه در انتخابات  شوراهای شهر و روستا، از اهم معضلات و آسیب های جدی است که باید چاره اندیشی شود.

وی در ابتدا یاد و خاطر زنده یاد حاج سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات ایلام را گرامی داشت واظهار داشت: فرشته ها تمامی اعمال ما را می نویسند و خوش به حال کسانی که برای قیامت خود و رضای خدا قلم می زنند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از تمامی کسانی که در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر بودند،تصریح کرد: معادلات در انتخابات تغییر کرد و این مهم با روشنگری رسانه های انقلابی تحقق یافت.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اصحاب رسانه در جریان سازی و تبین و مهندسی افکار عمومی می تواند همیشه جریان ساز باشند،خاطرنشان کرد:آمار پائین مشارکت در بعضی از نقاط کشور نشان مخالفت با نظام نیست بلکه اعتراض به وضع موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در واکنش به خرید و فروش آراء در انتخابات شورای شهر ایلام،گفت:کسی که با خرید آراء منصبی را به دست آورده نمی تواند برای جامعه مفید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی