English

حجت الاسلام کریمی تبار:

رویکرد دولت جدید تحقق عدالت است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رویکرد دولت جدید تحقق عدالت است.

 رویکرد دولت جدید تحقق عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیردرمان تامین اجتماعی استان و مدیرعامل بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به استقرار دولت جدید و توجه جدی به معیشت و رفاه مردم اشاره کرد و افزود: توزیع عادلانه امکانات در کشور و اجرای عدالت، نیازمند روحیه جهادی و مطالبه گری مدیران است.

وی توزیع هدفمند امکانات در سراسر کشور را باعث امنیت پایدار و رضایت مردم دانست و اظهار داشت:  توجه جدی به اقشارضعیف و کم درآمد بعنوان حامیان اصلی نظام وانقلاب همواره باید در صدر  برنامه ها  قرارگیرد.

 امام جمعه ایلام تصریح کرد: توسعه  فضاهای درمانی در  شهرستان های استان و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص باعث کاهش مراجعات غیر ضرور مردم به مرکز و استان های همجوار می گردد.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: حوزه درمان استان نیازمند حمایت جدی است بخصوص در بحث کرونا همه تلاش کنند که این ویروس منحوس هر چه زودتر ریشه کن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام روحیه جهادی مدیران تامین اجتماعی را  ستودنی خواند و گفت: با روحیه جهادی و تفکر بسیجی به مردم استان و بیمه شدگان خدمت کنید.

 در این جلسه دکتر علیرضا رمضانی مدیردرمان تامین اجتماعی استان ایلام به کمبود فضاهای درمانی در استان به مجوز ساخت درمانگاه در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم که هرچه زودتر این مراکز درمانی که مجوز ساخت آنها در هیات مدیره سازمان صادرشده است درصورت تامین زمین وارد فاز ساخت و ساز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه