English

کسب رتبه دهم کشور در زمینه امنیت سرمایه‌گذاری یک موفقیت بزرگ برای کرمانشاه است/ کلانشهر کرمانشاه یک شهردار قوی می‌خواهد

استاندار کرمانشاه گفت: کسب رتبه دهم کشور در زمینه امنیت سرمایه گذاری یک موفقیت بزرگ و یک نقطه عطف در مسیر توسعه استان است و ضرورت دارد رسانه ها این رویداد مهم را اطلاع رسانی کنند.

کسب رتبه دهم کشور در زمینه امنیت سرمایه‌گذاری یک موفقیت بزرگ برای کرمانشاه است/ کلانشهر کرمانشاه یک شهردار قوی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: کسب رتبه دهم کشور توسط استان کرمانشاه در حوزه امنیت سرمایه گذاری یک نقطه عطفی در زمینه ورود سرمایه‌ به استان است.

 وی با گلایه از برخی سیاه‌نمایی‌ها در فضای مجازی افزود: متاسفانه اگر کرمانشاه رتبه پائینی در این حوزه کسب می کرد بسیاری این خبر منفی را منعکس می‌کردند.

مدیر ارشد استان امنیت سرمایه گذاری را یکی از شاخص های مهم جذب کارآفرینان قلمداد کرد و گفت: خوشبختانه شرایط برای حضور سرمایه گذاران بسیار خوب است و از همه کسانی در بخش دولتی و خصوصی این بستر را فراهم کرده‌اند؛ صمیمانه تشکر می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کلانشهر کرمانشاه پرداخت و گفت: یکی از الزامات کلانشهرها، برخورداری از شهردار و شورای تخصصی برای اداره مناسب امور و ارتقای سطح رفاه و معیشت و درآمد سرانه مردم است.

استاندار کرمانشاه گفت: آقای طلوعی با وجود مشکلات بسیار در حوزه شهری، طی این مدت کارها و پروژه های بسیار خوبی انجام داد‌ و شورا باید به فکر انتخاب یک شهردار قوی باشد.

وی افزود: با توجه مرکزیت کرمانشاه، این کلانشهر می‌تواند ظرفیتی برای ایجاد یک بازار بزرگ در غرب کشور باشد.

بازوند در ادامه سخنانش با انتقاد از تبدیل کردن کمیسیون ماده صد به یک منبع درآمد، خاطرنشان کرد: شهرداری نباید برای کسب درآمد، جسم شهر، فضای سبز، فضای عمومی، چشم‌انداز و .. را بفروشد.

 وی تاکید کرد: اگر بخواهیم شهر خوبی داشته باشیم باید جلوی این رویکردهای مخرب را بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه