English

روزهای تیره و تار شورای شهر کرمانشاه؛

گزارش هر سه جلسه تخلف اعضا، بدون ملاحظه به مقامات مافوق گزارش شده است

فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: هیچگونه دعوتنامه‌ای برای فردا ارسال نشده است و دادستان ضمن ابراز نگرانی از این وضعیت بلاتکلیفی و با هماهنگی دادستانی کل کشور تاکید کردند که اعضا باید در جلسات حضور پیدا کنند و وضعیت شهرداری را از این بلاتکلیفی خارج کنند.

گزارش هر سه جلسه تخلف اعضا، بدون ملاحظه به مقامات مافوق گزارش شده است

فرماندار کرمانشاه درگفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص حواشی انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه انجام شد، اعلام کرد: احتمالاً جمعه یا شنبه جلسه تشکیل می دهیم و همچنین استاندار کرمانشاه امروز علاوه بر مذاکره با دادستان، طی نامه رسمی به خاطر وضعیت پیش آمده درخواست سه ماه تعلیق شورای شهر کرمانشاه را داشتند تا با استفاده از اختیارات قائم مقامی، سرپرست شهرداری تعیین شود.

فضل الله رنجبر در خصوص اعلام تخلفات به مقامات مافوق بیان داشت: قانون می گوید فرماندار مکلف است اگر عضوی از شورا غیبت کرد گزارش غیبت را به هیئت تخلفات استان اعلام کند و هر سه جلسه ای که تا به امروز اعضا غیبت کرده‌اند، گزارش آن بدون ملاحظه و فوت وقت به هیأت رسیدگی به حل اختلافات شوراها ارسال شده است. 

 فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: رایزنی های متعددی انجام شده است و با صبر و حوصله، خیلی از سختی‌ها را تحمل کرده‌ام، اما آقایان در جلسات حضور پیدا نکردند. خبرنگاران شاهد بودند که چقدر به صورت تلفنی و مکاتبه‌ای برای حضور در جلسات تلاش شده است که این دو گروه اقلیت و اکثریت را به سمت دوستی و سازش سوق دهم اما توجه نکرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه