English

مسیرهای توسعه کرمانشاه با تلاش شبانه روز دولتمردان به سرعت طی می شود

استاندار کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی و جهادی خدمتگزاران و دولتمردان می‌توانیم مسیرهای توسعه و تعالی استان را با همدلی و همراهی ادامه بدهیم.

مسیرهای توسعه کرمانشاه با تلاش شبانه روز دولتمردان به سرعت طی می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر اینکه اتحاد، انسجام و وفاق ملی برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی با تقویت گفتمان بین مردم و دولت امروز ضرورت دارد، اظهار داشت: رویه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تواضع، فروتنی، ساده زیستی بود که تبدیل به یک الگوی ماندگار شده است و بر همین اساس هفته اول شهریور ماه را به پاس این منش های والا و به منظور نهادینه شدن این فرهنگ جهادی و به یاد اسوه های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی و انقلابی مردم " شهیدان رجایی و باهنر" به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

هوشنگ بازوند ادامه داد: از ویژگی های شخصیتی این شهیدان می توان به تعهد و پیوند ناگسستنی به آرمان های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد که با تلاش، رشادت و دلیری برای حل مشکلات دلسوزی و کوششی وصف ناپذیر داشتند و در نهایت ساده زیستی و مردمی بودن در راه اعتلای انقلاب و در حین خدمت توسط مزدوران به شهادت رسیدند. بی شک راه این عزیزان که در دوران سخت مسیر مبارزه را با توفیق و سربلندی پشت سرگذاشته بودند و برای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند امروز نیز توسط کارگزاران خدوم ملت با جدیت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد این شهیدان والامقام و پاسداشت خدمات ماندگارشان که از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مظهر علم و عمل بودند امروزه بسیار ضرورت دارد و نام نیک این عزیزان پاسدار فرهنگ شهادت و گفتمان انقلاب است که در تاریخ ماندگار شد و به راستی اندیشه ها و اعتقادات مکتبی شهید رجایی و باهنر الگوی رفتاری مدیران و کارگزاران است.

مقام ارشد استان تأکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای اتحاد ملت و دولت و وفاق برای سربلندی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی و بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام و دولت که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و با وجود تنگناهای اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت و توان بیشتری ادامه داده و کارگزاران و خدمتگزاران خدوم مردم نیز در استان کرمانشاه با تلاش دوچندان برای بهبود اوضاع تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد و بر اساس اسناد توسعه ای تدوین شده مسیر پیشرفت این دیار با همدلی و همراهی تداوم خواهد یافت.

بازوند تصریح کرد: انتظار می رود مدیران و مسوولان پرتلاش دستگاه­‌های اجرایی ضمن پاسخگویی مستمر به مردم، برنامه ها، خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان جهادی و انقلابی را تشریح و اطلاع رسانی نمایند و ابعاد مختلف این موفقیت ها را با لحاظ داشت شرایط سخت و دشوار فعلی تبیین کنند و با تقویت انسجام و وحدت ملی و ایجاد همدلی و همکاری بین تمام ارکان شرایط لازم را برای تقویت امید مردم که دشمنان هدف گرفته شده است با درایت و تلاش بیشتر فراهم نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: هفته دولت فرصتی است که رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمات دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاشگران و زحمت کشان نظام جمهوری اسلامی درود بفرستیم.

هفته دولت از امروز سه شنبه دوم شهریور آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه