English

استاندار کرمانشاه:

روند اجرای پروژه‌های اقتصادی تحول‌آفرین در اسلام‌آبادغرب مطلوب است

هوشنگ بازوند بابیان اینکه پروژه‌های شهرستان اسلام‌آباد غرب از حالت رکود خارج‌شده است؛ گفت: بسیاری از پروژه‌های بزرگ و مهم این شهرستان طی سال‌ها همچنان راکد بودند و اجرای آن‌ها تبدیل به یک مطالبه مهم توسط مردم این شهرستان شده بود.

روند اجرای پروژه‌های اقتصادی تحول‌آفرین در اسلام‌آبادغرب مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه اظهار کرد: هم‌اکنون این طرح‌ها در حال اجرا و یا در آستانه آغاز عملیات اجرایی هستند و به تعبیری اسلام‌آبادغرب تبدیل به کارگاهی بزرگ برای اجرای پروژه‌های تحول‌آفرین شده است.

وی افزود: پویایی این طرح‌های عظیم اقتصادی و عمرانی در شهرستان اسلام‌آباد-غرب، سبب ایجاد امید برای مردم منطقه شده و رونق اقتصادی و پویایی کسب‌وکار را به همراه دارد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: پروژه پتروشیمی چهارم اسلام‌آباد سال‌ها راکد بود ولی با تلاش‌ها و رایزنی‌های بسیار گسترده‌ای که صورت گرفت، خوشبختانه به سرانجام رسید.

وی افزود: دولت برای اجرای این پروژه ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌شده است. زمین پروژه خریداری‌شده و پیمانکاران پروژه نیز انتخاب‌شده‌اند و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیر ارشد استان در ادامه به تشریح وضعیت پروژه فروسیلیس و منگنز پرداخت و گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری صددرصدی یک شرکت چینی انجام می‌شود و طبق برنامه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه گلخانه اسلام‌آباد نیز سال‌ها همچنان راکد باقی‌مانده بود ولی با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون وارد فاز اجرایی شده است و ۱۱ هکتار آن در مرحله نصب اسکلت قرار دارد.

بازوند اظهار داشت: سه یا چهار هکتار از این پروژه در اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد‌.

وی در مورد آخرین وضعیت پروژه مقاوم‌سازی بیمارستان اسلام‌آباد عنوان کرد: کار مقاوم‌سازی این بیمارستان به شکل مناسبی انجام‌شده است و یک مجموعه کارهای اضافه بر تعهد پیمانکار مانند جانمایی ام ار آی، سی‌تی‌اسکن و دستگاه اکسیژن ساز نیز در دست اقدام است.

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم با گرفتن تأییدیه مقاوم‌سازی و رفع موانع موجود این بیمارستان را در بهمن‌ماه امسال آماده بهره‌برداری کنیم.

وی عنوان کرد: سد چناره در شهرستان اسلام‌آباد غرب اجراشده است و نحوه بهره‌برداری از آب این سد مورد اعتراض جدی برخی روستاهای بخش حمیل و نماینده شهرستان اسلام‌آباد و دالاهو است.

بازوند تأکید کرد: ما با بهره‌مند شدن مردم ایلام از آب این سد، مخالف نیستیم ولی حتماً با وزارت نیرو رایزنی می‌کنیم تا روستاهای حوزه این سد در بخش حمیل اسلام‌آباد نیز از نعمت آب این سد بهره‌مند شوند.

وی در ادامه از پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده شهرستان اسلام‌آباد و دالاهو و فرماندار اسلام‌آباد در راستای توسعه منطقه تقدیر کرد و گفت: دکتر بخشی پور از سابقه اجرایی مناسبی در حوزه عمران برخوردار است و در راستای اشتغال‌زایی برای منطقه، اجرایی شدن پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان را با جدیت مطالبه و پیگیری می‌کنند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه