English

استاندار کرمانشاه:

دولت در مقابل صادرات نیست، شرایط بد اقتصادی کار را دشوار کرده است

هوشنگ بازوند در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه گفت: بخش دولتی به‌هیچ‌عنوان در مقابل صادرات نیست اما شرایط دشوار اقتصادی کشور کمی کار را سخت کرده است.

دولت در مقابل صادرات نیست، شرایط بد اقتصادی کار را دشوار کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه بر تلاش دولت برای کاهش بروکراسی‌های اداری پیش روی صادرات تأکید کرد و ابراز داشت: تورم ناشی از شرایط تحریم دشمن باعث بروز مشکلاتی بر سر را صادرات کشور شده که خود را بخش‌های بانکی، بروکراسی‌های اداری و ... نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها در شرایط بد اقتصادی با تمام توان پای‌کار هستند، خاطرنشان ساخت: بانک‌ها به‌رغم مشکلات موجود گاهی تا 50، 60 درصد سرمایه‌گذاری یک پروژه را تأمین می‌کنند و نباید این مهم نیز فراموش شود که باید به فکر برگشت سرمایه و عدم ورشکستگی خود نیز با گرفتن تضمین‌های واقعی باشند.

مدیریت ارشد استان بر لزوم بهره‌گیری بهتر از ظرفیت بازار عراق تأکید کرد اظهار داشت: با توجه به نرخ بیکاری کرمانشاه و از طرفی وجود موقعیت ویژه اقتصادی محدودی همچون بازار عراق می‌طلبد که فعالین اقتصادی کرمانشاه نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی گفت: برای کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه تا افق 1400 و نزدیک کردن آن به میانگین کشور هرسال کاهش 2.5 درصدی در دستور کار قرار داده‌ایم که در اولویت آن ورود سالانه 7500 فارغ‌التحصیل به بازار کار و استفاده بهینه از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در استان خواهد بود.

وی کرمانشاه را استان اول کشور ازنظر امنیت سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: کرمانشاه پتانسیل‌های زیادی برای جذب سرمایه‌گذاران دارد و نمونه این امر حضور سرمایه‌گذاران چینی در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه