English

استاندار کرمانشاه:

ظرفیت‌های کرمانشاه برای اجرای اقدام ملی مسکن مطلوب است

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه اکثر واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در مرکز استان احداث می‌شود، گفت: ظرفیت‌های مطلوبی به‌منظور اجرای این طرح در کرمانشاه در نظر گرفته‌شده است.

ظرفیت‌های کرمانشاه برای اجرای اقدام ملی مسکن مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: تاکنون چهار پیمانکار به‌منظور احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن کرمانشاه پای‌کار آمده‌اند و به‌زودی روند احداث را آغاز خواهند کرد.

وی طرح اقدام ملی مسکن را فرصت مناسبی برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کرمانشاه دانست و گفت شرایط مطلوبی برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در طرح اقدام ملی مسکن دیده‌شده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بنیاد تعاون شهرداری کرمانشاه به‌زودی احداث هزار و ۳۰۰ واحد را در میدان امام حسین (ع) آغاز خواهد کرد.

بازوند افزود: همچنین بنیاد تعاون فرهنگیان ساخت ۲ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام نیز ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح را به‌زودی آغاز خواهد کرد که روند فروش واحدها را این ستاد انجام می‌دهد.

استاندار کرمانشاه گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را نیز برای ارتش پیش‌بینی کرده‌ایم که تاکنون روند احداث بخشی از آن آغازشده است.

بازوند در بازدید امروز علاوه بر پروژه‌های ذکرشده از روند فعالیت پروژه واحدهای مسکونی تعاونی ستارگان ماندگار در انتهای خیابان بهار نیز بازدید کرد.

در سال ۹۹ عملیات اجرایی 7 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه