English

معاون استاندار کرمانشاه:

بزودی پایانه صادرات ماهی در استان کرمانشاه راه اندازی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: پیگیری های لازم برای پایانه صادرات ماهی در استان به منظور صادرشدن این نوع تولید به صورت مستقیم به کشور عراق انجام شود.

بزودی پایانه صادرات ماهی در استان کرمانشاه راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ادامه خواستار تهیه برنامه راهبردی بخش تجارت استان برای سال 96 شد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است که ظرف دو هفته اول فروردین ماه سال آینده نسبت به برنامه راهبردی برای توسعه تجارت استان جهت جشهی بیشتر در این حوزه اقدام کند و در این برنامه بحث تجارت با عراق انجام کارهای تجاری در پرویز خان خسروی و سومار به صورت دقیق مشخص گردد.

مهندس رحیمی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین باید پیگیر جذب اعتبارت لازم از سوی سازمان توسعه تجارت خارجی کشور به منظور کمک به توسعه زیرساخت در مرزها باشد و هرچقدر سازمان توسعه تجارت جهانی برای توسعه زیرساخت ها در استان منابع در نظر بگیرد ما هم در استان به همان اندازه منابع و اعتبار در نظر خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: باید دقت داشت که مرزهای رسمی در استان تنها به کرمانشاه اختصاص ندارد بلکه به کشور اختصاص دارد لذا این سازمان موظف است که پیگیر جذب اعتبارت لازم برای توسعه زیرساخت در مرزها باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت و قابلیت استان در حوزه تجارت بسیار بالا است که این مهم نیاز به پیگیری، جدیت و همراهی تمامی دستگاه های ذیربط این جلسه دارد بنابراین امیدواریم این کارگروه نقش خود را در حوزه تجارت به خوبی ایفا کند و تحولات خوبی در زمینه رونق اقتصادی برای مردم منطقه ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همچنین خواستار اقدامات لازم برای ایجاد پایانه صادرات ماهی در استان به کشور عراق شد و گفت: استان کرمانشاه در زمینه تولید و پرورش ماهی امکانات و پتانسیل خوبی دارد اما مشاهده می کنیم که تولیدات استان در زمینه ماهی به استان های جنوبی کشور منتقل و از انجا به کشور عراق صادر می شود.

وی در پایان تاکید کرد: کار در فضای تجاری باید برای همه مردم مرزنشین فراهم شود نه اینکه عده ای تنها فکر کنند که آنها فقط می توانند به تجارت بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه