English

طی امروز فردا،

مشترکین خانگی کرمانشاه ده درصد خاموشی خواهند داشت

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه کاهش موقت تولید برق در سطح کشور، ۲۳ و ۲۴ مرداد در بخش مشترکان خانگی حداکثر یک و نیم ساعت خاموشی وجود خواهد داشت.

مشترکین خانگی کرمانشاه ده درصد خاموشی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در خصوص خاموشی های خانگی برق هفته جاری در کرمانشاه اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طی هماهنگی که با شرکت برق منطقه ای داشتیم مقرر شد که دیگر شاهد قطع برق مشترکان خانگی در سطح استان نباشیم.

وی افزود: دیروز به دلیل برخی مشکلات برای تعداد معدودی از نیروگاه‌های برق، کشور موقتا با کاهش تولید مواجه شد و تعمیرات در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس صحبتی که امروز با شرکت توانیر داشتیم قرار شد امروز و فردا در سطح استان شاهد حدود ۱۰ درصد قطع برق مشترکین خانگی باشیم که این میزان بیشتر از یک ساعت و نیم نخواهد شد که پیشاپیش بابت این خاموشی از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم این نیروگاه‌ها هر چه زودتر به مدار برگردند و از روز دوشنبه شرایط به حالت عادی برگردد.

بازوند ادامه داد: با وجود اینکه برق صنایع را قطع کرده ایم و برق مصرفی ادارات کاهش چشمگیری داشته، ولی در این دو روز باز هم نیاز به قطع برق هست.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در این شرایط صرفه جویی در مصرف برق می تواند کمک نقش بزرگی در کاهش خاموشی‌ها داشته باشد و انتظار داریم مردم کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه