English

جلساتی که شروع نشده، ناتمام می ماند

نقش مردم در سهم‌خواهی شورای شهر جدید کرمانشاه چیست

برای دومین جلسه پیاپی اعضای شورای شهر جدید کرمانشاه به دلیل اختلافات به یک نتیجه واحد نرسیدند و جلسه را نیمه تمام گذاشتند.

نقش مردم در سهم‌خواهی شورای شهر جدید کرمانشاه چیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در ابتدای جلسه ۲۴ مرداد شورای شهر کرمانشاه که با حضور ۹ نفر از یازده اعضای شورای شهر، جلسه رسمیت پیدا کرد و با حضور فرماندار کرمانشاه، هاشم درویشی به عنوان رئیس سنی شورای شهر انتخاب و سپس اعضا سوگند یاد کردند.

بعد از آن بود که اختلافات شروع شد و اعضا زمانی که برای انتخاب هیئت رئیسه شورا به یک جلسه خصوصی در همان ساختمان فرمانداری رفتند به دو گروه چهار و پنج نفره تقسیم شدند اما به دلیل اختلافاتی که این دو گروه بر سر سهم خواهی داشتند حاظر به تشکیل ادامه جلسه نشدند. 

پس از آنکه گروه ۴ نفره متشکل از هاشم درویشی، احسان احسانی، کامبیز غلامی و سید میثم موسوی حاضر به حضور در جلسه نشدند،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه ختم جلسه را اعلام کردند.

 فضل اله رنجبر در این خصوص گفت: متاسفانه به دلیل عدم حضور چهار نفر از منتخبین مردم در جلسه تعیین هیئت رئیسه من ختم جلسه را اعلام می‌کنم و از تمام عزیزانی که در این جلسه حاضر شدند تشکر می کنم. 

وی افزود :قطعاً وظیفه داریم که موضوع را گزارش و پیگیری کنیم و من جلسه دیگری به احترام مردم کرمانشاه تشکیل نخواهم داد. و از این وضعیت ناراضی و به هیچ عنوان این وضعیت قابل قبول نیست.

وی در پایان تاکید کرد: از ساعت هشت و نیم صبح بند پیگیر این نشست بودم و متاسفانه نتیجه ایی حاصل نشد. بنابر این ختم جلسه را اعلام می‌کنم و پیگیری‌های قانونی را انجام می دهم و تاکید می‌کنم که در فرمانداری جلسه دیگری تشکیل نمی شود مگر آنکه تمام اعضا از قبل بنا به دستور استاندار حاضر شده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه