English

شورای شهر جدید کرمانشاه بر مسند نشست؛

ماندن یا رفتن شهردار کرمانشاه به هفته بعد موکول شد

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کرمانشاه با حضور هر یازده عضو شورا برای دومین بار در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار و سرانجام قبای جدید بر تن شورایی جدید نشست.

ماندن یا رفتن شهردار کرمانشاه به هفته بعد موکول شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، نخست فرماندار کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور تمامی اعضا و تقدیر از کسانی که در مراحل مختلف انتخابات 29 اردیبهشت تلاش داشتند، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی نمونه عالی کشور دموکراتیک است که بر اساس اصل ششم قانونی اساسی، اداره امور کشور متکی به آرای مردم بوده و هست.

رنجبر اعتماد مردم به مسئولین را هدیه الهی عنوان کرد که گاهاً از سوی برخی افراد سودجو مورد لطمه قرارگرفته است و افزود: مسئولان باید قدرشناس این اعتماد بوده و با پاک دستی و خدمت صادقانه و مبارزه با فساد و رانت‌خواری از هرگونه صدمه به این اعتماد جلوگیری کنند.

فرماندار کرمانشاه مردم را بهترین پشتوانه اعضای شورای شهر برشمرد و خاطرنشان ساخت: وقت مسئولین باید در جهت خدمت به مردم صرف شود و امیدواریم دوره پنجم شورا سرشار از خدمت گذاری به شهروندان و همدلی در جهت رفع مشکلات شهر و مردم باشد.

با نمایندگان مردم به زبان تهدید سخن نگویید

در ادامه با انجام مراسم تحلیف اعضا، هیئت‌رئیسه سنی تشکیل و غلامرضا امیری مسن‌ترین عضو شورا به‌عنوان رئیس سنی و سید پیمان موسوی به‌عنوان جوان‌ترین عضو به‌عنوان منشی هیئت‌رئیسه سنی انتخاب شد.

غلامرضا امیری پیش از شروع مراسم رأی‌گیری اظهار داشت: از مسئولین می‌خواهیم به رأی مردم احترام بگذارند و با زبان تکریم و احترام با نمایندگان مردم در شورای شهر صحبت کنند.

وی بابیان این مطلب که انتخابات شورای شهر کرمانشاه با سختی‌های فراوانی همراه بود، ابراز داشت: شورای شهر ویترین شهر است و انتظار ما از اصحاب رسانه این است که اختلاف‌نظرهای میان اعضای شورا را زیاد برجسته نکنند.

تعارف‌های دوستانه برای مسندهای شورای شهر

با آغاز رأی‌گیری و درخواست برای اعلام آمادگی اعضا برای مسندهای رئیس شورای شهر، نایب‌رئیس، سخنگو .... همه اعضا در کمال مناعت طبع مسندها را به یکدیگر تعارف می‌کردند و درنهایت رسول آزادی با شش رأی به‌عنوان رئیس شورا، کامران ملکی با هفت رأی تنها کاندیدای نایب‌رئیس شورا، سید میثم موسوی اجاق و سید پیمان موسوی دو منشی انتخابی شورای پنجم، ابراهیم مرادی با شش رأی نیز تنها کاندیدای سخنگوی شورا و درنهایت طیب حیدری هم به‌عنوان تنها کاندیدا با شش رأی به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه