English

فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

توقف بودجه شهرداری کرمانشاه به دلیل کوتاهی اعضای شورای شهر

فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به برگزاری چند جلسه شورای شهر کرمانشاه و عدم حضور تمامی اعضا برای تصویب بودجه شهرداری کرمانشاه، بر اساس مکاتبه فرمانداری، اعضا مکلف به حضور در تمامی جلسات رسمی شورا شدند.

 توقف بودجه شهرداری کرمانشاه به دلیل کوتاهی اعضای شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر ضمن انتقاد از به تعویق افتادن بودجه شهرداری کرمانشاه، ابراز داشت: بر اساس قوانین و مقررات مربوط به وظایف شوراها، اعضای شورای شهر کرمانشاه مکلف و موظف به حضور فعال و مستمر در جلسات رسمی شورا به‌خصوص در راستای تصویب بودجه شهرداری کرمانشاه می‌باشند و باید در جلسات حضور یابند.

وی بابیان این مطلب که هرگونه غیبت غیرموجه اعضای شورا به لحاظ قانونی پیگیری می‌شود و تخلف از وظایف مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، خاطرنشان ساخت: تصمیم‌گیری و اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، امری شخصی نیست که اعضا بخواهند انفرادی بر روی آن تصمیم‌گیری کنند و به همین علت تمامی افراد عضو شورای شهر مکلف‌اند در تمامی جلسات حضور رسمی داشته و هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف بودجه شهرداری کرمانشاه اقدام کنند.

فرماندار کرمانشاه

ارجاع قصور اعضای شورا برای به تعویق انداختن بودجه شهرداری کرمانشاه به استانداری

فرماندار کرمانشاه بابیان اینکه شوراهای شهر بر اساس ماده 68 قانون شهرداری‌ها باید تا پایان بهمن‌ماه لایحه بودجه شهرداری را مصوب می‌نمود، گفت: شورای شهر کرمانشاه در این موضوع قصور و کوتاهی داشته است و این تخلف را به اداره کل امور شهری استانداری کرمانشاه ارجاع دادیم تا مطابق با مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حضور نیافتن برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات شورا را اعلام کرده‌ایم، گفت: هرگونه غیبت اعضای شورا را به اداره کل دفتر امور شهری استانداری اعلام می‌کنیم.

رنجبر بیان کرد: هر عضو شورای شهر که 6 جلسه متوالی یا 12 جلسه متناوب در جلسات شورا به‌صورت غیرموجه حضور نداشته باشد تخلف محسوب می‌شود و مطابق با قوانین با این افراد برخورد خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه ضمن اعلام خبر نظارت مستمر بر اجرای درست جلسات شورای شهر برای تصویب بودجه شهرداری کرمانشاه، گفت: چهار تن از 11 عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات اخیر شورا حضور پیدا نکردند و این موضوع واکنش‌های زیادی در میان شهروندان به دنبال داشته است و به همین منظور این جلسات را با حساسیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی