English

فرماندار کرمانشاه:

آب‌گرفتگی ۸ واحد مسکونی و تخریب یک‌خانه در پی بارش‌های کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تخریب یک‌منزل مسکونی در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی کرمانشاه در پی بارش‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: خسارات مالی بوده و تلفاتی در پی نداشته است.

آب‌گرفتگی 8 واحد مسکونی و تخریب یک‌خانه در پی بارش‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر با اشاره به خسارت‌های ناشی از بارش‌های کرمانشاه، ابراز داشت: با شدت گرفتن بارش‌های کرمانشاه پنج نفر از افراد ساکن خانه در خانه‌خراب شده از آب‌گرفتگی، زیر آوار مانده بودند که با ورود زودهنگام آتش‌نشانی و دیگر نیروهای امدادی خوشبختانه این پنج نفر بدون اینکه صدمه‌ای ببینند، خارج شدند.

وی همچنین با اشاره به آب‌گرفتگی 8 واحد مسکونی در شهر در پی بارش‌های کرمانشاه، گفت: این منازل مسکونی در محلات شریعتی، کیهان شهر، شهرک فدک، محله آرامگاه و... واقع هستند که تلاش شده با همکاری شهرداری مشکلات این خانواده‌ها تا حد امکان کاهش یابد.

فرماندار کرمانشاه حوالی میدان ظفر و منطقه تنگ کنشت را از محلات آسیب‌پذیر شهر کرمانشاه در بارندگی‌ها دانست و افزود: ورودی شهر کرمانشاه از سمت میدان آزادگان، محله دولت‌آباد و... نیز جزو محلات آسیب‌پذیر در بارندگی‌ها هستند که احتمال آب‌گرفتگی منازل این محلات در بارندگی‌های شدید دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وارد آمدن خسارت در سطح بیش از 10 هکتار از اراضی کشاورزی بخش بیلوار افزود: خساراتی به دلیل سرریز شدن آب رودخانه به این اراضی وارد آمده که تلاش شده با اعزام اکیپ‌هایی برای خدمات‌رسانی به این روستا مشکلات روستائیان به حداقل برسد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در حوزه شهرستان کرمانشاه، از آماده کردن ماشین‌آلات موردنیاز برای رفع آب‌گرفتگی احتمالی در حوزه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

آب‌های سطحی حاصل از باران در کرمانشاه

شهرداری هر چه زودتر آب‌های سطحی حاصل از باران را ساماندهی کند

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به در دست اجرا بودن طرح مطالعات و اجرای دفع آب‌های سطحی شهر کرمانشاه، از شهرداری خواست برای اتمام مطالعات و اجرای این طرح اهتمام بیشتری داشته باشد.

رنجبر با اشاره به اینکه این طرح در بخش‌هایی وارد فاز اجرایی شده، اظهار کرد: شهرداری از دو سال گذشته روی هدایت آب‌های سطحی کارکرده و کانال‌های خوبی برای هدایت آب‌ها در بارش‌های کرمانشاه طراحی کرده که البته هنوز تکمیل نیست و در صورت تکمیل آن‌ها مشکل آب‌گرفتگی معابر شهر کرمانشاه تا حد زیادی کم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه