English

سرپرست شهرداری ساری:

رسالت شهرداری در موضوع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را ادامه خواهم داد

سرپرست شهرداری ساری در جلسه شورای اسلامی شهر ساری از درآمد 54 میلیاردی شهرداری مرکز مازندران طی مرداد ماه گذشته خبر داد.

رسالت شهرداری در موضوع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را ادامه خواهم داد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد طالبی در جلسه با اعضا شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه معیشت کارکنان شهرداری اولویت اصلی من است و تا زمانی که در این مسند قرار دارم تلاش می‌کنم مشکلات معیشتی آن‌ها را به حداقل برسانم، به ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تخصص و تجربه در شهرداری ساری اشاره کرد و اظهار داشت: هرگونه جابجایی نیروها منوط به تأیید کمیته منابع انسانی در شهرداری خواهد بود.

وی ادامه داد: با تبعیت از دستورات و مقررات به‌ ویژه مصوبات منتخبین مردم در شورای ششم، رسالت خود را در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان ادامه خواهم داد تا اعتماد اجتماعی از دست رفته به تیم مدیریت شهری در سالیان گذشته باز گردد.

سرپرست شهردار ساری راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های مختلف شهری نقش مهمی دارد و به حرکت در مسیر پیشرفت ساری شتاب مطلوب می‌بخشد.

وی با بیان اینکه برای ساختن شهری بهتر و توسعه‌یافته‌تر باید برنامه مناسب و مدون 4 ساله تدوین کرد، افزود: برای تبیین برنامه توسعه شهری همراهی، حمایت و نظارت عالیه اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری ضروری است.

طالبی به اهم فعالیت‌های این نهاد خدمات رسان پرداخت و به پروژه‌های در حال انجام شهرداری از جمله فاز یک پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی و بازپیرایی میدان ساعت بر اساس طرح نوستالژی اشاره کرد و گفت: احیاء محله قدیمی آب‌انبار نو در هسته مرکزی شهر در حال انجام است.

وی احداث پارک ترافیک در بوستان ملل با هدف آموزش شهروندی را از دیگر اقدامات شهرداری ساری عنوان کرد و به پارک جنگلی سه کوه تپه به‌عنوان بهترین ظرفیت گردشگری در مرکز استان اشاره کرد و از راه‌اندازی جاده سلامت در این پارک جنگلی خبر داد و بیان داشت: احداث سکوی انتقال زباله نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند و خرسندم که با حذف برون سپاری در هزینه های شهروندی صرفه جویی مطلوب در این امر صورت گرفت.

سرپرست شهرداری ساری در بخش دیگر از سخنانش توسعه متوازن را مقدمه توزیع عادلانه خدمات دانست و تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و منابع در مناطق مختلف شهری موجب امید آفرینی و دستیابی برابر شهروندان به امکانات خدماتی و رفاهی می‌شود؛ برای رسیدن به این هدف شهرداری ساری امروز تلاش را مضاعف کرده و فعل خواستن را صرف می‌کند.

وی به آزمون ویژه نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه جهت انعقاد قرارداد معین در پست‌های سازمانی شهرداری ساری، اشاره کرد و افزود: تعیین و تکلیف نیروهای شرکت‌کننده در این آزمون به رشته تحصیلی موردنیاز مندرج در این قرارداد و سابقه کار افراد در شهرداری بستگی دارد و شهرداری هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این موضوع ندارد.

طالبی به بدهی آب و فاضلاب به شهرداری ساری از گذشته‌های دور اشاره کرد و اظهار داشت:  به جد پیگیر احقاق حق شهرداری از این دستگاه و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی هستیم.

وی اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ در مرکز استان را جزء برنامه‌های خود در مدیریت شهری عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری و حمایت اعضای شورای شهر ساری می‌توان پروژه‌های بزرگ‌تری در مرکز استان تعریف کرد و شهر را به سمت توسعه افزون‌تر سوق داد و در این امر به نگاه نو ایجاد شده که ماحصل آن حرکت در مسیری جدید است ایمان دارم.

سرپرست شهرداری ساری به گزارش درآمد یک‌ماهه شهرداری پرداخت و عنوان داشت: شهرداری ساری در یک ماه گذشته 54 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

وی در مورد معوقات نیروهای بازنشسته شهرداری ساری تصریح کرد: بخشی از مطالبات بازنشستگان شهرداری پرداخت شد مابقی نیز بر اساس اولویت‌بندی و حصول درآمد پرداخت می‌شود و پیشکسوتان هر سازمانی سرمایه های آن سازمان هستند و تکریم آنها وظیفه ذاتی ما است.

طالبی بابیان اینکه در حوزه مدیریت شهری می‌توان با مشورت و نظارت اعضای شورای شهر بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کرد، گفت: شورای شهر باید به کمک شهرداری بیاید تا بتوان با تعامل و همکاری بهترین‌ها را برای مردم شهر رقم زد تا شهری داشته باشیم که لیاقت همه ما می باشد.

وی با بیان اینکه نظرات تخصصی،کاربردی و کلیدی شورای شهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری بسیار با اهمیت است، یادآور شد: تذکراتی باهدف اصلاح رفتار سازمانی از سوی منتخبین مردم در پارلمان شهری می‌تواند کمک مؤثری به نهاد شهرداری برای انجام دادن امور کند.

این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد درآمد پایدار و ارتقای اقتصاد شهروندان نیازمند ورود به بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است، ادامه داد: اینک که شهر ساری میزبان رویداد مهم بین‌المللی در سال 2022 است، ورود سرمایه‌گذار درست و کاربلد برای انجام برخی پروژه‌ها ازجمله پروژه جنگلی سکوه تپه ضرورت به نظر می‌رسد و این ظرفیت گردشگری در مرکز استان فرصت مناسبی است که با اتکا به آن بتوان حرکت چرخ های توسعه مرکز استان را سریع‌تر برای این رویداد مهم به حرکت درآورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه