English

علیرضا نصری خبر داد؛

تامین ۲۳ کپسول اکسیژن برای بیماران قرنطینه خانگی در قشم

فرماندار شهرستان قشم گفت: ۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیرین بخش شهاب برای استفاده بیماران قرنطینه خانگی این بخش تامین و توزیع شد.

تامین ۲۳ کپسول اکسیژن برای بیماران قرنطینه خانگی در قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم صبح امروز (۲۱ مردادماه) در بازدید از مرکز واکسیناسیون بخش در شهر سوزا همچنین با اشاره به تامین یکهزار بسته ماسک به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در سه ماه اخیر توسط خیران، افزود: همکاری های خیران برای تامین اقلام پزشکی و بهداشتی از ابتدا انتشار ویروس کرونا مثال زدنی و از نقطه های اتکا و موثر در ارائه خدمات بوده است.
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم با تقدیر از نماینده خیران این بخش، تصریح کرد: همراهی های همه اقشار و تلاش مخلصانه برای کمک به کادر درمان و کاهش مشکلات غیر قابل انکار و شایسته تحسین است.
وی ادامه داد: تامین و توزیع یک‌ هزار بسته ماسک به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال توسط مریم دریانورد از گروه همیاران سوزا تامین و برای توزیع رایگان در اختیار ستاد کرونا بخش قرار داده شده است.
فرماندار شهرستان قشم همچنین  در بازدید از سه سالن در شهرهای قشم، سوزا و رمکان، گفت: مرکز واکسیناسیون مجزا برای شهر سوزا و رمکان آماده شده و یک سالن در حال آماده سازی برای افزایش فضای تزریق شهر قشم است.
نصری با تاکید بر اثربخشی واکسن در کنترل شیوع و کاهش تلفات ناشی از ابتلا از مردم شهرستان خواست: با دنبال کردن اخبار پس از اعلام گروه سنی، بلافاصله و بدون تردید برای دریافت واکسن مراجعه کنند.
رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: مجوز تزریق واکسن گروه های سنی بالای ۱۸ برای جزیره قشم صادر و ستاد مدیریت بیماری کرونا با همکاری همه دستگاه، نهاد و سازمان ها، امکانات، نیروی انسانی و فضای لازم را برای اجرای این طرح توسط شبکه بهداشت و درمان پیگیری می کند تا به محض تامین واکسن، اجرایی شود.
فرماندار قشم در پایان یادآور شد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تجمع و تردد غیر ضروری تا کنترل کامل بیماری حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه