English

واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی قم آغاز شد

معاون شهرداری قم از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی قم خبرداد.

واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی استان و شهر قم اظهار داشت: مکاتبات زیادی در این زمینه با وزارت بهداشت صورت گرفت و با پیگیری‌های ستاد مقابله با کرونای استان، مجوز تزریق واکسن برای حمل‌ونقل عمومی استان گرفته شد.

وی با تشکر از پیگیری‌ها و اهتمام ویژه استاندار و تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان برای اخذ مجوز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی افزود: تزریق واکسن رانندگان اتوبوس درون‌شهری قم در روز پنجشنبه صورت گرفت و از روز یکشنبه نیز تزریق واکسن کرونای رانندگان تاکسی درون‌شهری قم به‌صورت خودرویی انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۸ هزار راننده تاکسی و اتوبوس شهری واکسن دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: تاکنون رانندگان تاکسی‌های بانوان واکسن در کنار رانندگان اتوبوس واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی تزریق واکسن به رانندگان وانت‌بارها، تاکسی‌های اینترنتی و سرویس‌های مدارس عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده رانندگان اتوبوس و تاکسی برون‌شهری استان قم واکسیناسیون خواهند شد.

ذاکریان ادامه داد: از فردا و پس از دریافت واکسن توسط رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری، به ترتیب تزریق واکسن به اتوبوس و تاکسی برون‌شهری، تاکسی‌های اینترنتی، وانت‌بارها، کامیونت‌ها و سرویس‌های مدارس صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه پنج هزار راننده وانت در قم ساماندهی شده است، اذعان کرد: بیش از ۲۰ هزار واکسن برای تزریق به کلیه رانندگان حمل‌ونقل عمومی شهری و برون‌شهری در قم پیش پیش‌بینی‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه