English

مهدی زارعی مطرح کرد؛

تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم به بیماران سرپایی کرونایی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم به تخت بیمارستانی و سایر ملزومات جهت پذیرش بیماران سرپایی توسط این سازمان و با همیاری تعدادی از جوانان بومی قشم خبر داد.

تجهیز کلینیک خلیج فارس شهر قشم به بیماران سرپایی کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: با توجه افزایش مراجعه بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم و تصمیم شبکه بهداشت شهرستان برای راه اندازی کلینیک خلیج فارس جهت درمان بیماران سرپایی کرونایی اختصاص یافته و سازمان منطقه آزاد قشم با همیاری تعدادی از جوانان همیار سلامت به این امر مبادرت ورزید.
زارعی عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود با هدایت کادر درمان شهرستان، اقدام به تامین تعداد  25 تخت و تشک بیمارستانی، ترولی، پایه سرم و سایر تجهیزات و ملزومات مورد نیاز کلینیک خلیج فارس کرده و این کلینیک را برای ارائه خدمات سرپایی و سرم تراپی به بیماران کرونایی آماده کرده است.
به گفته وی، در حال حاضر مرکز پزشکی خلیج فارس در غرب جزیره قشم نیز اقدام به ویزیت و پذیرش بیماران سرپایی کرونا می کند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با دستور مدیرعامل این سازمان تعداد 50 عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اهدا شده بود و همچنین یک دستگاه خودرو برای حمل و نقل و شارژ این کپسول ها در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته بود.
گفتنی است، سازمان منطقه آزاد قشم در اردیبهشت ماه سال جاری با خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص)،ظرفیت اکسیژن تولیدی در این مرکز درمانی را به میزان  دو برابر، معادل یک هزار و 200 لیتر در دقیقه افزایش داد و این بیمارستان توانست از این طریق به ارائه خدمات بهتر به بیماران کمک شایانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه