English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

شمار بیماران سرپایی کرونا به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است/ افزایش مراجعان به مراکز درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه شمار بیماران سرپایی کرونا به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است، گفت: با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ در روزهای اخیر آمار مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان های استان افزایش یافته است.

شمار بیماران سرپایی کرونا به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است/ افزایش مراجعان به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان روز دوشنبه با اشاره به اینکه شمار بیماران سرپایی کرونا به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است، گفت:  با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ در روزهای اخیر آمار مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان های استان افزایش یافته است.

وی افزود: به دنبال گسترش ویروس کرونا، همه تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان استان همدان اشغال شده و تخت های بخش عادی هم در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در استان همدان از نوع ویروس دلتا است، اضافه کرد: با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ در روزهای اخیر آمار مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان های استان افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره برپایی بیمارستان سیار با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در محوطه بیمارستان بهشتی، افزود: در این بیمارستان بیماران پس از انجام مراحل تجویز و تزریق، در همان روز مرخص شده و این روند برای بیماران یاد شده تا کسب بهبودی کامل ادامه دارد.

جلیلی کاهش هزینه درمان بیماران، مدیریت تخت بیمارستانی برای بستری و درمان بیماران بدحال را از مزایای این نوع ارائه خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک شاهد کنترل بیماری در روزهای آینده باشیم.

وی تاکید کرد: هم اینک همه بیمارستان های استان همدان در آماده باش کامل هستند و از امکانات موجود شامل تخت های بستری عادی و مراقبت ویژه، تجهیزات و کادر درمانی و تخصصی برای ارائه خدمت بهتر به بیماران کرونایی استفاده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه