English

مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان:

مبتلایان به کرونا از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند/آلودگی هوا تا پایان هفته ادامه دارد

مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به آلودگی هوا تا پایان هفته ادامه دارد، از شهروندان به ویژه بهبود یافتگان و مبتلایان به کرونا درخواست می شود که از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

 مبتلایان به کرونا از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند/آلودگی هوا تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهدی خدابخشی مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به آلودگی هوا تا پایان هفته ادامه دارد، از شهروندان به ویژه بهبود یافتگان و مبتلایان به کرونا درخواست می شود که از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

وی گفت: آلودگی هوا به علت آسیب زدن به بخش تنفسی و ریه‌های افراد سبب تشدید بیماری افراد مبتلا به کرونا می‌شود.

مهدی خدابخشی روز دوشنبه اظهار داشت: ریه ها و دستگاه تنفسی مبتلایان به کرونا آسیب پذیر شده و حتی پس از بهبود نیز بدن آنها به ویژه در برابر گرد و غبار حساس و آسیب پذیر است بنابراین با کوچکترین تنش و مشکل تنفسی احتمال حادتر شدن شرایط جسمی و تشدید بیماری وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش غلظت هوا و آلودگی ناشی از ذرات گرد و غبار از شهروندان به ویژه بهبود یافتگان و مبتلایان به کرونا درخواست می شود که از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: همچنین هم اینک وضعیت کیفی هوای همدان برای گروه های حساس ناسالم بوده بنابراین افراد مُسن، کودکان، بیماران قلبی، تنفسی، آسم و بانوان باردار نباید از خانه خارج شوند.

خدا بخشی بیان کرد: هم اینک به علت قرمز شدن وضعیت استان سالن های ورزشی تعطیل شدند و ورزشکاران در هوای باز اقدام به انجام تمرینات و دیگر ورزش های هوازی می کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به آلودگی هوای همدان باید ورزش ها و فعالیت های هوازی را به حداقل ممکن رساند چرا که احتمال بروز آسیب به بدن وجود دارد.

آلودگی هوای استان همدان از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و طبق گزارش اداره کل هواشناسی این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه دارد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه