English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

صرفه جویی و پرهیز از اسراف باید سرلوحه بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی باشد

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: اکنون که مردم در زحمت هستند ما باید برای بخش‌هایی که ضرورت ندارد، روشنایی را کاهش دهیم و سازمان حرم مطهر باید گروه‌هایی را مأمور به بررسی و شناسایی بخش‌هایی کند که قابلیت کاهش مصرف برق را دارند.

صرفه جویی و پرهیز از اسراف باید سرلوحه بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه شورای معاونین آستان قدس رضوی بیان کرد: متاسفانه مشکلات زیادی قطعی برق برای مردم ایجاد کرده است و می بایست تمامی بخش‌های آستان قدس موظف به مدیریت بهینه مصرف انرژی و صرفه جویی حداکثری در مصرف برق باشند، از این رو مجموعه‌های اداری با استفاده حداقلی از سیستم‌های برودتی باید نسبت به صرفه جویی در مصرف برق توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام مروی در ادامه با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر بخش‌های اداری آستان قدس در حرم مطهر نیز باید انجام شود اضافه کرد: اکنون که مردم در زحمت هستند ما باید برای بخش‌هایی که ضرورت ندارد، روشنایی را کاهش دهیم و سازمان حرم مطهر باید گروه‌هایی را مأمور به بررسی و شناسایی بخش‌هایی کند که قابلیت کاهش مصرف برق را دارند.

تولیت آستان قدس رضوی  با تأکید بر اینکه صرفه جویی و پرهیز از اسراف باید سرلوحه بخش‌های مختلف این آستان مقدس باشد، گفت: تمام دارایی و داشته این دستگاه مقدس از محل نذورات و موقوفات مردم است، لذا پرهیز از هزینه‌های غیر ضروری، استفاده صحیح و بهینه از منابع و تجهیزات یک ضرورت و وظیفه برعهده تمام بخش‌ها و کارکنان این آستان مقدس است.

حجت الاسلام مروی در خاتمه تصریح کرد: بسیاری از تجهیزات اداری موجود در انبار‌ها را می‌توان با تعمیراتی مجدد مورد بهره‌برداری و استفاده قرار داد و در موارد بسیاری نیاز به خریداری مجدد نیست، این امر از هدر رفت بی جهت منابع و اسراف جلوگیری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه