English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه خبر داد:

دریافت ۲۱ سند مالکیت رقبات مبارکه در سال ۱۴۰۰

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه از دریافت 21 سند مالکیت رقبات مبارکه طی سه ماه ابتدای سال 1400 خبر داد.

دریافت 21 سند مالکیت رقبات مبارکه در سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیروس منتظم با اشاره به دریافت اسناد مالکیت ی برای موقوفات شهرستان مبارکه در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: در این بازه زمانی اسناد مالکیت 21 رقبه در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: همچنین سند 10 موقوفه دیگر نیز آماده صدور است و با کمبود اعتبار رو به رو هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه با بیان اینکه برای صدور اسناد مالکیتی زمین‌های کشاورزی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: 62 زمین در این زمینه نقشه برداری شده و آماده اعلام درخواست برای صدور سند است.

وی با بیان اینکه برای صدور اسناد مالکیت مساجد نیز جلساتی با اداره ثبت و بنیاد مسکن برگزار کرده‌ایم، افزود: برای این امر همه مشخصات 150 مسجد شهرستان احصا شده و در صورت تامین اعتبار اقدامات دریافت سند مالکیت آغاز خواهد شد.

منتظم با بیان اینکه در سال جاری هنوز وقف جدیدی در شهرستان مبارکه به ثبت نرسیده است، اضافه کرد: انتظار از شهروندان خیر این شهرستان این است که به موضوع ثبت وقف به عنوان خیر ماندگار بیش از گذشته توجه داشته باشند به ویژه در موضوعاتی که نیاز فعلی شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان مبارکه ابراز داشت: مناقصه ایوان امامزاده حلیمه خاتون را انجام داده‌ایم و برای بهره برداری از پروژههای عمرانی امامزاده سید محمد نکوآباد هم با جذب بودجه فولاد مبارکه پروژه‌ها تا میزان 50 درصد پیشرفت داشتهاند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری در موقوفات مبارکه نیز برنامه ریزی خوبی در دستور کار است، اضافه کرد: برای اجرای این امر هشت موقوفه را در نظر داریم که 6 مورد در زمین‌های کشاورزی شهرستان و دو مورد در اراضی شهری است که با دریافت پاسخ استعلام از شهرداری نتایج برای مرکز استان ارسال تا تصمیم گیری لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز ابراز داشت: برای این امر مسابقات شهرستان‌های شهرضا، لنجان، سمیرم و مبارکه به میزبانی لنجان برگزار خواهد شد و ما به عنوان معین همکاری خواهیم داشت.

منتظم در خصوص وصول مطالبات موقوفات مبارکه نیز ادامه داد: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 208 درصد رشد داشته‌ایم که در این بین 27 میلیون و 700 هزار تومان از محل درآمدهای اشخاص و 45 میلیون تومان از محل درآمدهای حقوقی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه