English

حجت الاسلام صادقی خبر داد:

صدور سند مالکیت ۳ امامزاده در نجف آباد / ثبت ۲۰ وقف جدید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد از صدور سند مالکیت برای 3 امامزاده شهرستان نجف آباد در سال گذشته خبر داد.

صدور سند مالکیت 3 امامزاده در نجف آباد / ثبت 20 وقف جدید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به گزارش عملکرد سال 99 اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه در سال گذشته 75 سند برای موقوفات این شهرستان دریافت شده است، اظهار داشت: سه امامزاده از چهار امامزاده این شهرستان در این بازه زمانی دارای سند مالکیت شدند و مجموعاً برای 230 هزار متر مربع از اراضی امامزادگان سند صادر شد.

وی با بیان اینکه در سال 99 حدود 150 سند اجاره تمدید و تجدید شد، ادامه داد: پنج موقوفه جدید در شهرستان نجف آباد نیز در سال گذشته شناسایی و دو موقوفه از جمله موقوفه مرحوم سید علی آیت که با نیت روضه خوانی امام حسین (ع) بوده بعد از برگزاری جلساتی با خانواده وی و امام جمعه شهرستان احیا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد در دو بقعه امامزاده ساره مریم و امامزاده شمس الدین علویجه و عبدالله اشن ساخت زائر سرا، آشپزخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است و در مجموع برای این پروژه‌ها یک میلیارد تومان از محل کمک خیران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از محل اجرای نیات واقفان، خیرات و مبرات و کمک خیران 60 میلیون تومان برای تامین بسته‌های کمک معیشتی هزینه شده است، ابراز داشت: همچنین چهار زندانی نیز با کمک خیریه امام موسی ابن جعفر نجف آباد نیز چهار زندانی آزاد کرده‌ایم.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 20 وقف جدید در نجف آباد به ثبت رسیده است که 12 وقف جدید ثبت شده است و هشت مورد نیز وقف شده بود اما هیچ گونه سندیتی نداشت و آنها را نیز سند دار کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: مهم ترین این موقوفات موکب حضرت  زهرا (س) است که آقای مصطفوی و همسرش خانم قیصری برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) وقف کردند، بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه