English

محمد حسین دهقان طزرجانی؛

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید داخلی است

رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، راهبرد دستگاه قضا حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است.

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین دهقان طزرجانی رئیس حوزه قضایی عقدا در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد عقدا بیان داشت: با در دستور کار قرار دادن حمایت های حقوقی و قضایی از صنایع و واحدهای تولیدی، دستگاه قضایی با جدیت بیشتر همه ی ظرفیت‌های خود را جهت کمک به تولید به کار خواهد گرفت.

این مقام قضایی اظهار داشت: تحقق شعار سال و طبق منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) بمنظور تحقق جهش تولید باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد و جهش تولید و رونق اقتصادی نیازمند همراهی و تعامل تمام دستگاه های ذی ربط با دستگاه قضاست.

وی تنها راه نجات و پیروزی در جنگ اقتصادی را تولید داخلی دانست و تصریح کرد: با بازدیدهای حضوری و پا به میدان گذاشتن مسئولین قضایی می توان حامی و پشتیبان جبهه تولید و صنعت در کشور بود.

دهقان افزود: دستگاه قضا در حمایت قانونی و رفع موانع پیش پای تولید و تولیدکنندگان، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، قاسمی گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های تحقیق و عملکرد تولید در این صنعت ارائه کرد و گفت: در طرح توسعه فولاد عقدا آهن اسفنجی تولید می‌شود و در حال حاضر بیش از 500 نفر نیروی فعال در روند تولیدِ 900 هزار تن محصول سالیانه مشغول به کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه