English

شهردار اصفهان:

احداث سالن گلستان شهدا برای تکریم خانواده شهدا/ رضایت کامل کسبه و مردم حاصل شد

شهردار اصفهان گفت: امروز آغاز یک حرکت جدید برای تقدیر و تکریم از خانواده شهداست اما کار اینجا پایان نیافته و اگر ضعفی وجود دارد در مسیر اجرا برطرف می شود.

 احداث سالن گلستان شهدا برای تکریم خانواده شهدا/ رضایت کامل کسبه و مردم حاصل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در مراسم افتتاح سالن گلستان شهدای شهر اصفهان با اشاره به اینکه از این پس بهره برداری این سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار کرد: این محل به مکانی برای تکامل روح انسان ها و برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه تقارن اعیاد شعبانیه و بهره برداری از سالن گلستان شهدا خیر و برکت بزرگ به همراه دارد اظهار کرد: با افتتاح این پروژه همواره شاهد برگزاری مراسم معنوی، مذهبی و فرهنگی در این مکان خواهیم بود. 

این مقام مسئول ادامه داد: امسال اصفهان هر روز شاهد افتتاح پروژه های متعدد بوده است و این امر شاهد این مدعاست که در این دوره مدیریت شهری اقدامات عمرانی در هیچ روزی متوقف نشده است و یک نمونه آن بهره برداری از سالن گلستان شهدا در آخرین روزهای سال است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ابتدای کار این پروژه، امام جمعه اصفهان گفتند اگر شهرداری به میدان بیاید این طرح به بهره برداری می رسد، گفت: تصمیم شهرداری بر این بود تا در کنار ساخت سالن اطراف این پروژه هم از حصار بیرون بیاید بنابراین همزمان با ساخت سالن، کار آزادسازی بخش های دیگر هم اجرایی شد.

وی بیان کرد: شهرداری براساس قانون می توانست از اختیارات ماده 8 و 9 برای آزادسازی طرح استفاده کند اما تصمیم ما بر آزادسازی همراه با رضایت قلبی کامل مردم و کسبه بود که این اتفاق رخ داد و با همراهی آنها این کار به سرانجام رسید و از همه آنها قدردانی می کنم.

قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه شمال گلستان شهدا و محله احمدیه هم در قالب این طرح آزادسازی شد، اظهار کرد: این اقدام باید تا خیابان سجاد ادامه یابد تا از یک عرصه بزرگ فرهنگی و فضای سبز وارد گلستان شهدا شویم.

گلستان شهدا

وی افزود: مجموعه گلستان شهدا در اطراف خود یک مرکز سیاحتی و مذهبی خواهد داشت چراکه این کار در اصفهان با 23 هزار شهید و هشت هزار شهیدی که در گلستان شهدا آرمیده اند، شایسته انجام است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اطراف گلستان شهدا آزادسازی و مسیرها زیبا می شود، گفت: یقین دارم این کار خواسته همه مردم، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران است. 

به گزارش موج، پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان امروز با حضور امام جمعه، استاندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از مدیران استان و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران، با اعتبار 130 میلیارد تومان به  بهره برداری رسید و در اختیار خانواده شهدا قرار گرفت.        

این سالن در دو طبقه ساخته شده که جمعا ظرفیت حضور هشت هزار نفر را دارد. همچنین در مجاورت سالن، دو پارکینگ روباز و سرپوشیده طراحی شده که هر کدام به ترتیب ظرفیت 80 و 300 خودرو را دارد. این پروژه بزرگ شهری که کاربری فرهنگی و مذهبی برای شهر خواهد داشت با هزینه بیش از 130 میلیارد تومان در بخش آزادسازی و اجرا ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه