English

شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح سالن گلستان شهدا به زودی در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: سالن گلستان شهدای اصفهان در روزهای آینده در مجاورت گلستان شهدا به بهره برداری می رسد.

افتتاح سالن گلستان شهدا به زودی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تسلیت وفات حضرت زینب (س) و سالروز شهادت حاج حسین خرازی با بیان اینکه بهره برداری آتی از طرح های عمرانی شهر اصفهان به سالن گلستان شهدا اختصاص دارد، گفت: این سالن توسط شهرداری در کنار گلستان شهدا برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ساخته شده است.

وی بیان داشت: شهرداری اجازه نداد این پروژه که آرزوی چهل ساله مردم اصفهان بود، در روزهای سخت متوقف شود و با روزهایی که با سالگرد شهادت بسیاری از شهدای سرافراز همزمان شده است این سالن در اختیار مردم اصفهان قرار خواهد گرفت.  

این مقام مسئول افزود: ورود خودروهای سنگین جان مردم خیابان های زینبیه، بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و دیگر خیابان ها را تهدید می کرد و هر ساله حدود 12 نفر جان خود را از دست می دادند اما اکنون احداث خیابان های تابان و آسمان ترافیک را از شهر خارج کرد. 

نوروزی تصریح کرد: همچنین پل آفتاب یکی از نقاط مهم حلقه حفاظتی با بزرگراه شهید اردستانی با جاده فرودگاه است که روز گذشته به صورت رسمی به بهره برداری رسید.  

شهردار اصفهان گفت: مجموعه پل های شهید سلیمانی در انتهای کارخانه قند در حال پیشرفت است و در نقطه دیگر حلقه حفاظتی آخرین قسمت بتن ریزی مجموعه پل های شهید سلیمانی انجام شد تا طبق زمان بندی تا آخر سال این پروژه بهره برداری و افتتاح شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه