English

ابراهیم رستم گورانی خبر داد؛

برگزاری بیستمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری بیستمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری بیستمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان در این باره افزود: در بیستمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان که در در محل سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این کار گروه شامل تعیین کاربری واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی گردشگری، و تولیدی و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

وی تعداد موارد مطرح شده از شهرستان های شرق و غرب استان را بالغ بر 43 مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به نیازهای استان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری این طرح ها در کارگروه مذکور تعیین کاربری و پس از تائید شورای برنامه ریزی و توسعه استان به چرخه واگذاری هدایت می شوند. 

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان مهمترین پرونده های مورد بررسی را طرح های صنعتی، خدمات رفاهی و گردشگری برشمرد و اظهار کرد: با اجرای طرح های مصوب در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه