English

صدیف بدری:

افزایش قیمت بلیط ایرلاین‌ها کاملاً غیرقانونی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیط ایرلاین‌ها که کاملاً غیرقانونی است اقدامات لازم را انجام داده و وضعیت را به شرایط متعادل بازگردانیم.

افزایش قیمت بلیط ایرلاین‌ها  کاملاً غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری   نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت : برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیط ایرلاین‌ها که کاملاً غیرقانونی است اقدامات لازم را انجام داده و وضعیت را به شرایط متعادل بازگردانیم.

وی اظهار داشت: برخورد با ایرلاین‌های متخلف باید در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار بگیرد که به همین منظور نیاز است نسبت به جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت بلیط‌ها تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق بخشنامه‌ای که سال‌های گذشته در نرخ‌گذاری بلیط‌ها انجام می‌شد نرخ‌گذاری براساس عرضه و تقاضا است که امسال سقف قیمت‌ها را بر اساس سیال نرخ‌گذاری نکرده و این امر سبب افزایش قیمت بلیط پروازها در تمامی مسیرها شده است.

بدری تصریح کرد: جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در حال حاضر اولویت اساسی است و در این زمینه براساس مصوبه کمیسیون شرکت‌های هواپیمایی مجاز به 10 درصد افزایش قیمت برای استفاده از 60 درصد ظرفیت هواپیما شده‌اند.

وی اظهار کرد: هر گونه افزایش قیمت باید با مجوز این کمیسیون انجام شود و افزایش بدون این مجوز غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود که به همین منظور نیاز است تا در راستای حل مشکلات مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه