English

صدیف بدری:

تسهیلات حمایتی به انبوه‌سازان مسکن ارائه شود /کارنامه وزارت راه و شهرسازی در مسیر تولید مسکن قابل قبول است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کارنامه وزارت راه و شهرسازی در مسیر تولید مسکن قابل قبول است اما در راستای تشویق بخش خصوصی برای مشارکت در انبوه‌سازی و بازار مسکن این وزارتخانه موفق عمل نکرده و هنوز مسئولان نتوانسته‌اند در به مشارکت گرفتن بخش خصوصی برای تولید مسکن عملکرد مناسبی داشته باشند، این درحالی است که رمز موفقیت این طرح‌ها مشارکت بخش خصوصی است.

تسهیلات حمایتی به انبوه‌سازان مسکن ارائه شود /کارنامه وزارت راه و شهرسازی در مسیر تولید مسکن قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به عرضه و تقاضای 800 هزار واحدی مردم برای هر سال اما متأسفانه ساخت 400 هزار واحد در این مدت نمی‌تواند جوابگوی نیاز مردم برای خانه‌دار شدن باشد و در این زمینه با قطعیت می‌توان گفت طرح اقدام ملی جوابگوی کمبود مسکن کشور نیست.

وی با اشاره به این که اهمیت به انبوه‌سازی توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید مبنای کار دولت قرار گیرد: با توجه به افزایش چشم‌گیر مسکن باید عرضه و تقاضا را متعادل‌سازی کنیم تا مردم بتوانند آرزوی خانه‌دار شدن را در دل زنده کنند.

بدری تصریح کرد: در راستای ایجاد تحرک‌ در تولید مسکن تسهیلات حمایتی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مبنای کار است و در این زمینه می‌توانیم با این اقدام قدرت مالی سازندگان برای تولید انبوه مسکن را فراهم کنیم تا در نهایت عرضه و تقاضا تراز شده و روند تعادلی قیمت مسکن آغاز شود.

وی اظهار کرد: این اقدام راهکار اساسی برای گسترده‌سازی فعالیت سازندگان بازار مسکن است که امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه حمایت از بخش خصوصی با ارائه تسهیلات مسکن را به طور جدی و مستمر مورد توجه قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه