English

بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز به مناسبت « هفته خبرنگار» از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم بازدید و از زحمات خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد.

بازدید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره)، امروز به مناسبت « هفته خبرنگار » از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم بازدید و از زحمات خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد.

اکبر میرشکار امروز در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم ضمن تبریک به مناسبت « هفته خبرنگار» گفت: بخش عمده‌ای از اعتمادسازی صورت گرفته نسبت به کمیته امداد امام خمینی(ره) نتیجه عملکرد رسانه و مطبوعات است.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، در راستای رفع مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله تامین مسکن و پرداخت وام ودیعه مسکن و..اقدامات بسیاری انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به مسکن خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم، ادامه داد: هزار و 580 خانواده بدون منبع درآمد و اشتغال، در شرایط اضطراری از نظر مسکن قرار دارند شناسایی شده اند و به 248 نفر(خانواده) وام ودیعه مسکن بین 10 الی 20 میلیون تومان پرداخت شده است.

میرشکار با بیان اینکه طی سه ماهه اخیر مراجعات به کمیته امداد با افزایش 40 درصدی روبرو بوده‌است، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود آمده، سرعت فقیر شدن یک فرد در جامعه افزایش یافته‌است.

وی با اشاره به اینکه 23 هزار خانواده طی مدت 20 روز اخیر بسته‌های معیشتی دریافت کردند، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل ۵کیلو برنج، ۴ کیلو مرغ و ۱ لیتر روغن به خانواده های تک نفره، اهدا خواهد شد.

میرشکار ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل ۱٠ کیلو برنج، ۴ کیلو مرغ و ۲ لیتر روغن به خانواده‌های ۲ نفره و به خانواده های ۳ نفره، ۱٠ کیلو برنج، ۴کیلو مرغ و ۳ لیتر روغن اهدا می‌شود.

وی از طراحی سامانه «استعلام نیازمندان و فقیران استان قم» در سطح ادارات و جامعه خبر داد و گفت: اگر یک شخص به ادارات و نهادهای مختلف دولتی و یا به شهروند دیگر مراجعه کرده و خود را نیازمند معرفی می کند، آن‌ها می توانند با استعلام کدملی و نام شخص در این سامانه از صحت ادعای این شخص مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه