English

کار فرهنگی و رسانه ای عامل صلح و سازش در جامعه است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: صلح و سازش و اخذ رضایت از شاکی، یک مسئله امری و اجباری نیست، بلکه یک جلوه ای از روح گذشت فرهنگ و ایثار است که بر اساس غلیان احساس نوع دوستی و ترحم شکل می گیرد، که این موضوع با کار فرهنگی و رسانه ای شکل می گیرد و در جامعه جریان پیدا می کند.

کار فرهنگی و رسانه ای عامل صلح و سازش در جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس دادگستری استان یزد در دیدار با کارکنان روابط عمومی دادگستری استان یزد به مناسبت هفته خبرنگار، اظهار داشت: روابط عمومی یک هنر ارزشمند در استخدام واژه ها و ویرایش کلمات است تا اهداف متعالی دستگاه قضا را به سمع و نظر جامعه برساند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی حلقه ارتباط مردم با مسئولان است و باید با ابزار های نوین، زمینه ساز ارتباط سریع و راحت مردم با مسئولان باشد.

این مقام قضایی، فرهنگ سازی و آموزش را از وظایف روابط عمومی برشمرد و بیان داشت: به طور معمول از موضوعات پرونده های ورودی به دستگاه قضایی آسیب شناسی می شود و می توان برای هر یک از موضوعات مبتلابه استان، با شیوه های به روز و جدید مطالب آموزنده تهیه کرد و در راستای پیشگیری از برخی هنجارشکنی ها در جامعه استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ترویج فرهنگ صلح و سازش را یکی از امور مورد اهتمام ذکر کرد و گفت: صلح و سازش و اخذ رضایت از شاکی، یک مسئله امری و اجباری نیست، بلکه یک جلوه ای از روح گذشت فرهنگ و ایثار است که بر اساس غلیان احساس نوع دوستی و ترحم شکل می گیرد، که این موضوع با کار فرهنگی و رسانه ای شکل می گیرد و در جامعه جریان پیدا می کند.

وی ابراز داشت: حمایت مدیریت از روابط عمومی، فراهم کردن امکانات و زیر ساخت هاست، و بعد از آن این هنر روابط عمومی است که باید به تلاش های مجموعه جان دهد و مساعی ارزشمند کارکنان اداری و قضایی را در خدمت به مردم ماندگار و متجلی نماید.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در دوران تحول قوه قضاییه، تلاش مجموعه دستگاه قضا مضاعف است و تجلی این تلاش ها و انعکاس آن با آحاد جامعه منوط به عملکرد و هنر روابط عمومی است.

شایان ذکر است در این جلسه از کارکنان روابط عمومی دادگستری استان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر