English

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم

محمدحسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم همراه با رضا حسامی رئیس روابط عمومی و شیرخانی کارشناس این اداره امروز به مناسبت « هفته خبرنگار» از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم بازدید و از زحمات خبرنگاران این مجموعه قدردانی کرد.

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدحسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم امروز در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری موج در قم ضمن تبریک به مناسبت « هفته خبرنگار » گفت: فعالیت رسانه بسیار حساس است و یک رسانه با مطالبه‌گری می‌تواند عاملی برای تحرک بیشتر دستگاه های اجرایی باشد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعامل و ارتباط خود را همواره با اهالی رسانه استان قم تحکیم می‌بخشد، افزود: ارتباط با رسانه‌های استان به جهت ارتباط با شهروندان و پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها همواره در دستور کار این اداره بوده‌است.

کلهری اظهار کرد: ایجاد بستری برای سفرهای ایمن و امن در دستور کار این اداره قرار دارد و بر همین اساس آمار تصادفات در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بیان کرد: نیروهای راهداری به صورت 24 ساعته در جاده‌ها حضور دارند و در صورت بروز حادثه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و در حوزه بهسازی راه‌ها با پیمان قراردادها در تلاش برای بهبود جاده‌های استان هستیم.

وی ادامه داد: نصب 23 دوربین نظارت تصویری در جاده های استان در تمامی محورهای اصلی و فرعی، 67 دوربین کنترل سرعت با ویژگی پلاک خوانی وسایل نقلیه و نصب 80 دستگاه تردد شماری برخط در محورهای جاده های استان از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در راستای فراهم ساختن زمینه هوشمندسازی حمل و نقل است.

کلهری گفت: 2 دستگاه تابلوی راهنمای گرافیکی با رنگ‌های سبز و قرمز برای تعیین میزان تردد جاده‌ای، نصب دستگاه توزین در حین حرکت در جاده قم ـ کاشان، نصب تابلوی نمایش سرعت در سه مقطع در اتوبان قم ـ تهران، تابلوهای پیام ثابت در 10 نقطه از محورهای استان و 10 دستگاه تابلوی پیام متغیر از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره است.

وی با اشاره به افتتاح 5 پروژه در هفته دولت افزود: پروژه عملیات تکمیلی قطعه اول محور قدیم سلفچگان به ساوه با اعتبار 12 میلیاردتومان با 75درصد پیشرفت فیزیکی، لکه گیری و روکش آسفالت لایه نازک محورهای سلفچگان ـ قم و باندشمالی کمربندی قم ـ اراک با 80 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 4 میلیارد تومان، عملیات بهسازی و لکه گیری و روکش آسفالت محور قدیم قم ـ تهران با 80 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 8میلیاردتومان، بهسازی و روکش آسفالت باند غربی آزادراه تهران ـ قم با 100درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 4 میلیاردتومان از جمله این پروژه‌هاست.

کلهری تصریح کرد: طرح بهسازی و ترمیم روکش راه های روستایی با عنوان « ابرار» بالای 20 خانوار، کلنگ زنی پروژه نیوجرسی مفصلی اتوبان قم ـ تهران با اعتبار بالغ بر 32 میلیارد تومان، عملیات بهسازی تقاطع خرمشهر، عملیات بهسازی بزرگراه سلفچگان ـ دلیجان، بهسازی و روکش آسفالت بخشی از محور قدیم قم ـ تهران و محور قدیم قم ـ کاشان از دیگر پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: بازیافت سطح آسفالت در محور سلفچگان با اعتبار 9 میلیارد تومان، حذف نقاط حادثه خیز خورآباد با احداث پل و احداث پاسگاه جدید محور سلفچگان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه