English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی شهرستان بوئین میاندشت از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از بهره مندی بیش از 99 درصدی جمعیت روستایی شهرستان بوئین میاندشت از گاز طبیعی خبر داد.

بهره مندی بیش از 99 درصد جمعیت روستایی شهرستان بوئین میاندشت از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به بهره مندی بیش از 99 درصد جمعیت روستایی شهرستان بوئین میاندشت از گاز طبیعی اظهار داشت: ۹۰ درصد مشترکین این شهرستان را بخش خانگی تشکیل می دهد.

وی با اشاره به بیش از 9 هزار و 800 مشترک در سطح این شهرستان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان گاز دار می باشد و بوئین میاندشت در زمره شهرهای سبز استان قرار دارد.

علوی بیان داشت: مصرف گاز این شهرستان حدود ۳۸ میلیون متر مکعب در سال می باشد که 71 درصد آن معادل؛ ۲۷ میلیون متر مکعب در بخش خانگی مصرف می شود و مابقی در بخش صنعت و عمومی توزیع می گردد.

وی همچنین میزان شبکه گذاری در سطح این شهرستان از نظر گازرسانی را بالغ بر 630 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 572 کیلومتر شبکه توزیع گاز و 58 کیومتر شبکه تغذیه در این شهرستان اجرا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات غیر حضوری اداره گاز بوئین میاندشت و سامانه های اینترنتی، پیامکی و طرح حذف قبوض کاغذی گفت: شماره همراه همه مشترکین سطح شهرستان جمع آوری و در سیستم ثبت شده و قبوض به صورت پیامکی برای مشترکین گاز این شهرستان ارسال می شود.

وی بر حفظ آمادگی اداره گاز بوئین میاندشت بر مقابله با حوادث در زمان بحران اشاره نمود و اظهار داشت: با تمهیدات و بر نامه ریزی های انجام گرفته، آموزش و مانورهای متعدد و همچنین با استفاده از توان و ظرفیت شرکت برای تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکین تلاش شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه با آموزش نکات ایمن و بهینه گاز طبیعی، می بایست در استفاده صحیح از این انرژی پاک و خدادادی، اهتمام ورزید، خاطرنشان ساخت: مردم باید در مصرف بهینه گاز طبیعی دقت بیشتری نمایند، چون این منابع محدود و تمام شدنی است ضمن اینکه مصرف نا بجای آن هم مشکلات زیست محیطی را در پی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه