English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

مصرف بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مصرف بیش از 4 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسه ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان خبر داد.

مصرف بیش از 4 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی بیان داشت: طی سه ماهه نخست امسال بالغ بر 4 میلیارد و 755میلیون متر مکعب گازطبیعی در سطح استان اصفهان مصرف شده است.

وی گفت: میزان مصرف گاز در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که برابر با 5میلیارد و 165میلیون متر مکعب بود، 8 درصد کاهش داشته است.

علوی افزود: در صنایع استان، در سه ماهه نخست سال جاری معادل 4 میلیارد و 40 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل 4 میلیارد و 256میلیون متر  مکعب بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و عمومی درسطح استان افزود: حجم گازمصرفی طی سه ماه نخست امسال در این بخش بیش از 715 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشته ایم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، همچنین با اشاره به میزان مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی،گفت: امیدواریم با مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت این رویه در طی سال بخصوص در فصل سرما با مشکل تامین گاز مواجهه نشویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه