English

دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستند

استاندار یزد گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام دقیق و جدی وظایف خود در خصوص پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت پیگیری اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی افزود: باید به صورت شفاف و دقیق نسبت به ارزیابی عملکردها در تحقق این موضوع مهم اقدام به عمل آید.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام دقیق و جدی وظایف خود در خصوص پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستند و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اهمیت گزارش ارزیابی کمیته پایش مصوبات اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید کمیته ارزیابی همانند گذشته کار خود را بر اساس مقررات و اهمیت موضوع انجام دهد و اگر دستگاهی در اجرای آن کوتاهی کرده باشد برخورد لازم صورت گیرد.

طالبی همچنین با اشاره به  ضرورت مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی خاطر نشان کرد: خاموشی‌های احتمالی باید با تدبیر و مدیریت باشد تا آسیبی به تولید وارد نشود و رعایت الگوی مصرف با فرهنگ‌سازی از اهمیت برخوردار است.

استاندار یزد گفت: همانگونه که افتخار می‌کنیم یزد شهر صنعت، فرهنگ و کسب و کار است می‌توانیم جایگاه اول را در حمایت از کسب و کارهای خلاق داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه