English

تکمیل اولین بیمارستان بحران کشور در یزد باید تا پاییز انجام شود

استاندار یزد گفت: اولویت اول کارهای عمرانی استان یزد، ساخت و تکمیل بیمارستان بحران است و به هیچ وجه نباید فعالیت عمرانی آن متوقف شود.

تکمیل اولین بیمارستان بحران کشور در یزد باید تا پاییز انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در جریان بازدید از ساختمان قدیمی بیمارستان شهید دکتر رهنمون که قرار است به عنوان بیمارستان بحران تکمیل و تجهیز شود اظهار داشت: اولویت اول کارهای عمرانی استان یزد، ساخت و تکمیل بیمارستان بحران است و به هیچ وجه نباید فعالیت عمرانی آن متوقف شود.

وی تاکید کرد: حتی اگر لازم باشد برای تکمیل این بیمارستان قرض بگیریم، این مهم باید عملیاتی شود و امیدواریم با تامین به موقع منابع مورد نیاز، استارت بیمارستان بحران که اولین آن در کشور است در پاییز امسال زده شود.

میرمحمدی عضو اصلی مؤسسه خیریه بیمارستان شهید دکتر رهنمون هم در این رابطه اظهار داشت: چنانچه منابعی در حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیارد تومان تأمین شود می توان ساختمان قدیمی این مرکز درمانی را تکمیل و با افزودن ۱۲۰ تخت، بخش های چشم پزشکی، زنان و زایمان، گوش و حلق، نورولوژی و اطفال را در آن راه اندازی نمود و در صورت بروز بحران، پس از تخلیه، به بیمارستان بحران اختصاص داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پیشتر از راه‌اندازی بیمارستان بحران در این استان تا مهرماه امسال خبر داده بود.

محمود نوری شادکام گفت: این بیمارستان که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته برای سرویس دهی بحران‌های بخش بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا و آنفلوآنزا بطور همزمان در آبان ماه، محتمل خواهد بود، تصریح کرد: بیمارستان بحران یزد با نوسازی کامل و تغییر کاربری بنای قدیمی بیمارستان شهید رهنمون و تجهیز آن ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه