English

یزد می تواند یکی از مراکز اقتصاد دیجیتال باشد

استاندار یزد گفت: اکنون با حمایت‌های دستگاه‌های اداری و خصوصی می‌توانیم از ظرفیت‌ مناسب استان یزد برای دستیابی به اقتصاد دیجیتال استفاده و یزد را به یکی از مراکز خوب کشوری تبدیل کنیم.

یزد می تواند یکی از مراکز اقتصاد دیجیتال باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد گفت: اکنون با حمایت‌های دستگاه‌های اداری و خصوصی می‌توانیم از ظرفیت‌ مناسب استان یزد برای دستیابی به اقتصاد دیجیتال استفاده و یزد را به یکی از مراکز خوب کشوری تبدیل کنیم.

استاندار یزد به ظرفیت‌های بسیار گسترده استان یزد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: شهر یزد دارای نخبگان و فعالان اقتصادی خوبی است که می‌توانند با ارائه روش‌ها جدید نقش موثری در این تحول داشته باشد.

وی با تشکر از تمامی افرادی که در آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب جهت رسیدن به شبکه اقتصاد دیجیتال تلاش کرده‌اند، ادامه داد: امیدواریم با حمایت دولت و همکاری وزارت فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری کشور در این مسیر با قدرت به پیش برویم و سبب تحول شرکت‌ها برای رسیدن به جایگاه مطلوب شویم.

طالبی خاطرنشان کرد: تاکنون استان توانسته با صرف‌ هزینه‌های لازم بر مراکز توسعه، رشد و فناوری اطلاعات به نتایج خوبی برسد و از این ظرفیت استفاده مناسب را ببرد.

استاندار یزد تصریح کرد: با وجود ظرفیت خوب و فضای مناسب کار ما برای استفاده از این فرصت‌ها، ایده‌ها و رویکرد‌های جدید نیازمند حمایت و آموزش‌های جدید هستیم.

وی ادامه داد: در صورتی که این حمایت و آموزش‌های لازم برای فعالان این عرصه در استان یزد ارائه شود، قطعا یزد می‌تواند گام‌های بسیار بلندی در این حوزه بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه