English

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد؛

انتشار اولین فراخوان انتخاب و شناسایی سازندگان حرفه ای ساختمان کلان شهر اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

انتشار اولین فراخوان انتخاب و شناسایی سازندگان حرفه ای ساختمان کلان شهر اصفهان

،سید مرتضی حسام  نژاد با اشاره به فراخوان « شناسایی سازندگان حرفه ای ساختمان در شهر اصفهان »  اظهار کرد: هدف نهایی از این فراخوان تسهیل درفرآیند ساخت وساز و تامین مسکن برای شهروندان در پهنه شهر اصفهان است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان افزود: این فراخوان به شناسایی سازندگان حرفه ای درحوزه تامین مسکن می‌پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان برتر و ایجاد فضای سازنده و هدفمند، ضمن قدردانی از فعالیت آنان، بسترهای ارائه امتیازات ویژه برای تولید کنندگان برتر پروژه¬های ساختمانی در سال 1400 و 1401 فراهم خواهد شد.

حسام نژاد ادامه داد: در راستای تحقق تولید بر اساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که ارتباط مستقیم با مشارکت مردم  دارد، نقشه راهی برای ۳۶۵ روز سال ۱۴۰۳ تدوین و راهکارهای تسهیل کننده جهت عملیاتی کردن همین محور با تاکید بر مسئله تولید، تهیه و در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نکته مهمی که در انتخاب شعار سال وجود دارد تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت محسوس مردم در تولید است؛ یعنی هدف باید این باشد که روابط حاکم بر سازندگی به مردم واگذار شود و ارکان شهری  نباید در امور اجرا دخالت کند بلکه تولید توسط مردم و نهادهای مردمی اداره شود.

حسام نژاد گفت: معیارهای انتخاب سازندگان برتر در این فراخوان، پایداری ساختمان و مدیرت انرژی، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند صنعت ساختمان، سرمایه گذاری در بافتهای ناکارآمد و محلات محروم، کیفیت طراحی و جذابیت بصری ساختمانهای احداثی، اقدامات صورت گرفته در افزایش سرعت فرایند ساخت و ساز، رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و ساختمانی، مساحت زیربنای ساختمانهای احداثی، ارتقای ایستایی ساختمانی با کاهش وزن سازه، استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد است.

گفتنی است؛ فراخوان شناسایی سازندگان حرفه ای ساختمان شهر اصفهان از 10 تا 25 اریبهشت ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 031-34593634 داخلی 121 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به نشانی www. shahrsazi.isfahan.ir فرم حضور در این فراخوان را دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه