English

حجت الاسلام احدآزادیخواه:

نیازمند تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان ملایر هستیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت:نیازمند تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان ملایر هستیم.

نیازمند تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان ملایر هستیم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام احدآزادیخواه،  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازمند تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان ملایر هستیم، گفت: این شهرستان با کمبود پزشک فوق تخصص مواجه است گفت: ملایر تنها دارای یک پزشک فوق تخصص است و باید تعداد بیشتری پزشک فوق تخصص برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان جذب شوند.

حجت الاسلام احدآزادیخواه اظهار کرد: بیمارستان های ملایر همزمان میزبان چند شهرستان برای دریافت خدمات درمانی هستند و اهالی شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و اراک هم برای دریافت خدمات درمانی به ملایر مراجعه می کنند بنابراین نیازمند تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان هستیم.  

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت مناسبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در حال اجرا بوده یا اجرایی شده است که بخش عمده آن مربوط به حوزه درمان است.

وی افزود: در زمینه آزمون «وسع» از سازمان بیمه سلامت انتظار می رود افرادی که توانایی و استطاعت مالی برای پرداخت حق بیمه مصوب را ندارند مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند و چنانچه این افراد جهت دریافت دفترچه بیمه درمانی مراجعه نمایند نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرایند فعالیت بیمه سلامت مرتبط و در پیوند با حوزه بهداشت و درمان کشور و عمده فعالیت های صورت گرفته در طرح تحول سلامت به دوش این سازمان است.

حجت الاسلام آزادیخواه اضافه کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت یک جراحی مناسب در حوزه بهداشت و درمان کشورمان بود که موجب برقراری عدالت نسبی در حوزه بهداشت و درمان شد.

وی بیان کرد: برخی شهروندان گلایه های درباره بیمه سلامت دارند که در صورت اطلاع رسانی دقیق به مردم و آگاهی بخشی، مراجعه کنندگان هم تشخیص می دهند بیمه سلامت درگاهی برای توزیع عادلانه منابع و سرمایه های ملی در بخش سلامت است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه